۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۰۳۱۸۳
آیت الله علوی گرگانی:

روحانیت از فرصت نیمه شعبان برای معرفی امام زمان استفاده کند

روحانیت از فرصت نیمه شعبان برای معرفی امام زمان استفاده کند
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که روحانیت از فرصت نیمه شعبان برای معرفی امام زمان(عج) استفاده کند، گفت: روحانیت نباید از فرصت های تبلیغی غفلت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با تقدیر و تشکر از فعالیت های این ستاد اظهار کرد: در مناسباتی همانند نیمه شعبان افرادی باید در زمینه جمع آوری مردم تلاش کنند زیرا اجتماعات مردمی دارای جنبه مادی و اجتماعی است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این که از فرصت اجتماعات مهدوی باید در زمینه تبلیغ دین استفاده کرد، گفت: چنانچه امام معصوم(ع) می فرماید باید از فرصت ها استفاده کرد، نیمه شعبان فرصتی است که باید مطالب حق را بیان کرد.

وی ادامه داد: تبلیغ دین نیازمند زمینه است که خداوند در نیمه شعبان زمینه آن را ایجاد کرده است که روحانیت باید از این فرصت ها استفاده کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: وظیفه روحانیت است که مردم را سرپرستی کند؛ تشکیل ستادهایی همانند اجتماعات مهدوی باید بیشتر در زمینه مسائل معنوی و معرفی امام زمان(عج) تلاش کنند و مسائل پذیرایی موجب نشود که از مسائل معنوی غافل شوند.

وی با بیان این که از خیرین نیز باید در زمینه جشن های نیمه شعبان کمک گرفت، اظهار کرد: خیرین در این زمینه کمک خواهند کرد چنانچه در مسائل سیل، مردم و سپاه به کمک سیل زدگان رفتند؛ مردم ایران، مردمی نجبیب هستند و برای اهل بیت(ع) نه تنها مال، بلکه جان خود را نیز می دهند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند در قرآن کریم می گوید در هر زمانی گروهی از مردم را هدایت کننده قرار می دهد که ما روحانیت باید مردم را تذکر دهیم و نگذاریم با دستان خالی باز گردند./1324/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
 
مصطفی رستمی
ارسال نظرات