۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۰۳۳۲۳
آیت الله حسینی بوشهری:

تهدیدهای آمریکا علیه سپاه برای ما فرصت است

تهدیدهای آمریکا علیه سپاه برای ما فرصت است
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اقدامات آمریکا علیه سپاه پاسداران، گفت: این اقدام جای سپاه را در دل مردم بیشتر باز کرد و برای ما فرصت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به امدادرسانی در مناطق سیل زده لرستان گفت: تلاش نیروهای نظامی اعم از سپاه، بسیج، ارتش و گروه های امدادی هلال احمر، اورژانس و گروه های جهادی به ویژه طلاب و فضلای حوزه های علمیه که از سراسر کشور شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به مسأله تهدید سپاه از سوی آمریکا افزود: در این زمینه ماهیت خود را آشکار کردند، این تهدید آمریکا برای ما فرصت است.

آیت آلله حسینی بوشهری عنوان کرد: آمریکا تبلیغات سویی که علیه سپاه در پیش گرفت، جای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بیش از پیش در دل مردم باز کرد.

وی یادآور شد: حضور سپاه پاسداران بین مردم و خدمت رسانی به آن ها مایه دلگرمی و اتحاد بیش از پیش مردم و سپاه و حوزه های علمیه شد و ما توانستیم آن را به یک فرصت تبدیل کنیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه سیل اخیر وحدت، همدلی و همبستگی را تقویت بخشید، اظهار داشت: همبستگی و همدلی دوران دفاع مقدس در سیل اخیر باری دیگر تداعی شد.

همبستگی و اتحاد برای ادامه مسیر انقلاب سرمایه است

آیت الله حسینی بوشهری وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام را برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی به عنوان یک سرمایه است، خاطرنشان کرد: تقویت این مهم در ادامه مسیر انقلاب اسلامی، اثربخش و سودمند خواهد بود./9451/د103/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات