۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۶۰۳۳۵۳
امام جمعه بابلسر:

تحقق شعار سال بهترین راهکار برای برون رفت از بن بست اقتصادی است

تحقق شعار سال بهترین راهکار برای برون رفت از بن بست اقتصادی است
امام جمعه بابلسر گفت: با توجه به فشار‌های اقتصادی دشمن، تحقق شعار سال بهترین راهکار برای برون رفت از بن بست اقتصادی در کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشستی با مسؤولان آموزش و پرورش این شهرستان با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را سرمایه‌های غنی جامعه اسلامی دانست و گفت: باید نسل جوان بیش از پیش با معارف اهل بیت (ع) و ارزش‌های معنوی ارتباط گیرند.
 
وی با بیان این که دشمنان به دنبال از بین بردن هویت دینی و انقلابی نسل جوان هستند، افزود: امروز هویت کشورمان به ارزش‌های دینی و انقلابی است و به همین دلیل دشمنان می‌کوشند با از بین بردن این ارزش ها، نسل جوان را از مسیر انقلاب منحرف کنند.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب رشد و تقویت دین و معنویت در جامعه شده است، خاطرنشان کرد: هر چه این ارزش‌های معنوی حاکم بر جامعه بیشتر تقویت شود به طور حتم آثار و برکات خوبی برای انقلاب و نظام خواهد داشت.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که دشمنان برای انحراف در جوان ایرانی همه بستر‌های لازم را فراهم کرده است، افزود:، اما متأسفانه مسؤولان و مدیران متولی حوزه جوانان برای رفع نگرانی‌های این بخش اقدام مناسب و ملموسی انجام نداده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جوان ایرانی در معرض هجمه‌ها و توطئه‌های سنگینی از سوی دشمنان قرار دارد، گفت: باید مسیر رشد معنوی و دینی جوانان کشور با بهره گیری از ابزار‌های موجود هموارتر شود.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که متأسفانه امروز ازدواج و اشتغال دو مشکل مهم پیش روی جوانان کشورمان است، خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای شعار دادن تلاش کنند تا بستر‌های لازم برای ازدواج و اشتغال جوانان ایرانی را بیشتر فراهم کنند.
 
امام جمعه بابلسر با اشاره به این که عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حمایت از رونق تولید بسیاری از دغدغه‌ها و خواسته‌های جوانان را رفع خواهد کرد، بیان داشت: رونق تولید داخلی ضمن جلوگیری از وابستگی کشور به بیرون، موجب افزایش اشتغال و همچنین رفع مشکلات اقتصادی کشور خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید مباحث حاشیه‌ای موجب بی توجهی مسؤولان به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم شود، خاطرنشان کرد: با توجه به فشار‌های اقتصادی دشمن در سال گذشته و همچنین تلاش برای تشدید تحریم‌ها در سال جدید، تحقق شعار سال بهترین راهکار برای برون رفت از بن بست اقتصادی در کشور است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات