۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۶۰۳۳۵۷
رییس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت خودآگاهی جوانان در بیانیه دوم انقلاب + فیلم

ضرورت خودآگاهی جوانان در بیانیه دوم انقلاب + فیلم
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ضرورت خودآگاهی بین جوانان در مقطع ویژه و‌ متفاوت انقلاب شاید عاملی محسوس برای بیانیه دوم انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی امروز با حضور در جشن 20 سالگی کانون اندیشه جوان که در همین مرکز برگزار شد، گفت: ما باید فکر کنیم که چه عاملی سبب نوشتن بیانیه دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب شد و این بیانیه در ماجرای سرنوشت‌ساز امروز بشریت چه آثار مثبتی دارد.

وی افزود: امروز ضرورت خودآگاهی بین جوانان در مقطع ویژه و‌ متفاوت انقلاب شاید عاملی محسوس برای این بیانیه باشد و اینکه شجره طیبه انقلاب چگونه شروع شده و امروز چه احوالی دارد و برای رسیدن به ‌آفاق سترگ تمدنی چه باید کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب به طور قطع با بسیاری از جمله‌ کانون اندیشه جوان ارتباط دارد، عنوان کرد: ما در این زمینه‌ بسیار کوتاهی کردیم در پردازش هنری و تاملات نظری امروز ما به انقلاب بدهکار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه در گام دوم‌ حرکت کانون اندیشه جوان بسیار اهمیت دارد، گفت: امروز کارزار به صحنه‌های دشوارتر رسیده بنابراین کانون اندیشه جوان هوشمند تر و کیفی تر لازم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خادمان انقلاب باید برای کانون اندیشه جوان در راستای بیانیه دوم انقلاب حامی باشند، برای رسیدن به این منظور اراده جمعی لازم است که باید آحاد جوانان در آن شرکت کنند؛ در این زمینه ما نیز به قدر بضاعت محدودمان کوتاهی نخواهیم کرد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 9
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات