۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۰۳۵۵۴
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

اقدام آمریکا محبوبیت سپاه را بیشتر کرد

اقدام آمریکا محبوبیت سپاه را بیشتر کرد
آیت الله طباطبایی نژاد فرمان تشکیل سپاه را الهامی الهی دانست و گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه سبب بیشتر شدن محبوبیت سپاه در میان مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه نخستین گام برپایی انقلاب اسلامی بود، گفت: دومین گام در این مسیر حکومت اسلامی بود و سومین گام دستیابی به تمدن اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به جانفشانی مردم در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی، برای حفظ و تثبیت انقلاب اسلامی، افزود: مردم در سیلاب‌هایی که شاهد آن بودیم حمایت بسزایی از هموطنان خود داشتند، نیروهای مسلح نیز در این میان تلاش‌های گسترده و بسیار مفیدی داشتند و باید همه ما قدردان نیروهای مسلح باشیم.

آیت الله طباطبایی نژاد فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین را الهامی الهی از سوی خداوند دانست که امام خمینی ابلاغ کرد و عنوان کرد: اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث محبوبیت بیشتر سپاه در میان مردم شد، اینکه آمریکا علیه سپاه اقدام می‌کند به دلیل ارتباط عمیق و سازنده میان سپاه با ارتش و نیروی انتظامی است و همه نیروهای مسلح ما در راه حمایت و حراست از انقلاب اسلامی رشادتهای فراوانی انجام داده‌اند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به قطع امید مسؤولان از غرب و بیگانگان، اظهار کرد: در حالی که دشمنان مانع کمک رسانی به کشور ما می‌شوند و می‌خواهند ما را محدود کنند اما مردم کشور عراق به یاری ما آمدند، کشور ما نیز آمادگی دارد در سرتاسر جهان به یاری مردم نیازمند کمک و مظلومان برود و در سوریه نیز ورود کرده و داعش را از این کشور بیرون راندیم و شکست دادیم.

امام جمعه اصفهان به حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از جوانان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به رشد علمی جوانان تأکید دارند، نسل جوان باید تلاش کنند تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود به رشد علمی کشور کمک کنند، رهبری در حالی تأکید دارند که تا زنده هستم دست از حمایت از جوانان برنخواهم داشت که در رژیم طاغوت شاهد بودیم که رژیم مانع رشد و پیشرفت نسل جوان می‌شد./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسن خیرآبادی
Iran, Islamic Republic of
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
سپاه پاسدارن به اندازه مجموع تمام 40 سال عمر خود تکریم شد.
0
0