۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۶۰۴۱۹۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برخی از رسانه‌ها در مقابل جنایت‌های دشمنان سکوت می‌کنند

برخی از رسانه‌ها در مقابل جنایت‌های دشمنان سکوت می‌کنند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی از رسانه‌ها در مقابل جنایت‌های دشمنان سکوت می‌کنند و در مقابل جنایت دشمن از سوی رسانه‌ها برخورد مناسبی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند چهارشنبه شب در دیدار اعضای شورای نظارت بر صداوسیما اظهار داشت: صداوسیما در جامعه اسلامی اهمیت دارد چرا که هم اندیشه مردم و ماهیت جامعه را شکل می‌دهد.

وی گفت: امروز دشمنان با وحشی‌گری‌های خود دنیا را در محاصره‌های دارویی و جنگ قرار داده و انواع و اقسام جنایت‌ها و قتل و عام‌ها انجام می‌دهند و شهرها را ویران و کودکان را آواره کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: صداوسیما به کارهای تولیدی خود باید توجه ویژه داشته باشد چرا که هدایت کردن یک نفر بهتر از همه آن چیزی است که آفتاب بر آن می‌تابد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: یکی از دلایل جنایت‌ها در سطح جهان این است که رسانه‌هایی می‌توانند این جنایت‌ها را منعکس کنند به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها در مقابل جنایت‌های دشمنان سکوت می‌کنند، ادامه داد: در سال‌های گذشته دشمنان بسیاری از انسان‌ها را کشتند اما از سوی رسانه‌ها برخورد مناسبی صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جنگ فرهنگی مهم ترین جنگ در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید برای اعمال حق و ابطال باطل تلاش شود چرا که غیر از این نوکری بیگانگان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر به موضوع فرهنگ به درستی عمل شود جنگ اقتصادی و جنگ نظامی در مقابل ما نمی‌تواند تداوم داشته باشد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
موشکهای انصاراله آماده هست تا شاه لوله های عربستان و امارات را در هم بکوبد و انشااله مکر دشمنان با تدبیر خدایی پاسخ داده خواهد شد.
0
0