۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۰۴۲۰۹
استاد حوزه علمیه:

دلبسته بودن به دنیا انسان را از خدا دور می کند

دلبسته بودن به دنیا انسان را از خدا دور می کند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که کار‌های دنیا انسان‌ها را از خدا دور می‌کند، گفت: انجام واجبات و ترک محرمات از مهم‌ترین دستورات خداوند به مردم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین احد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان شب گذشته در مسجد امام زمان (عج) کرمان در رابطه با ماه شعبان گفت: کریم بودن یکی از صفات خداوند شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که خداوند با قراردادن ثواب‌هایی در ماه شعبان و رمضان، کریم بودن خود را ثابت کرده است، ابراز داشت: ماه شعبان ماه پیامبر بوده و افراد سعی کنند در این ماه با انجام اعمال ماه شعبان، به خداوند نزدیک شوند.
 
وی بیان داشت: انجام واجبات و ترک محرمات از مهم‌ترین دستورات خداوند به مردم بوده و تقوا بهترین راه برای رسیدن به خدا است.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با توجه به این که نماز بهترین عمل در نزد خدا بوده، تصریح کرد: مناجات شعبانیه را انسان‌ها در شب‌های شعبان داشته باشند، زیرا یکی از اعمال ماه شعبان، انجام مناجات شعبانیه است.
 
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که کار‌های دنیا انسان‌ها را از خدا دور می‌کند، اظهار داشت: پدر و مادر، فرزندان خود را با اعمال ماه شعبان و رمضان آشنا کنند تا بتوانند ماه خدا را به خوبی یاد بگیرند./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
از دروس استاد شیخ بهایی بیشتر خبر ارسال کنید
0
0