۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۲۱۰
مدیر مؤسسه شهیدین کرمان تشریح کرد؛

فعالیت‌های تبلیغی هنری مؤسسه شهیدین در تابستان ۹۸

فعالیت‌های تبلیغی هنری مؤسسه شهیدین در تابستان ۹۸
حجت الاسلام عسگری مدیر موسسه شهیدین با اشاره به تبلیع در تابستان ۹۸ در کرمان، گفت: تبلیغ در پارک ها، مساجد و مدارس از مهم‌ترین اقدامات تبلیغی این مؤسسه بود.
حجت الاسلام روح الله عسگری مدیر موسسه شهیدین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با کار‌های تبلیغی، هنری این موسسه در استان کرمان، گفت: تبلیغ رسانه‌ای و چهره به چهره از کار‌های اصلی موسسه شهیدین در استان کرمان است.
 
وی با اشاره به این که رسالت اصلی طلاب در حوزه های علمیه تبلیغ است، افزود: تبلیغ در پارک ها، مساجد و مدارس از مهم‌ترین کار‌های تبلیغی در تابستان ۹۸ در استان کرمان است.
 
حجت الاسلام عسگری با اشاره به این که تبلیغ دانش آموزی اولویت اول این موسسه در استان کرمان بوده، خاطرنشان کرد: تمام گروه‌های تبلیغی باید سعی کنند تبلیغ دانش آموزی را در کار‌های تبلیغی اولویت اول خود قرار دهند.
 
وی اظهار داشت: همکاری با سازمان تبلیغات برای بهتر شدن کار‌های تبلیغی در استان کرمان یکی دیگر از فعالیت های این موسسه در تابستان ۹۸ در استان کرمان محسوب می‌شود.
 
حجت الاسلام عسگری خاطرنشان کرد: واقع شدن امتحانات دانش آموزان در مدارس آموزش و پرورش و تعطیلی مدارس در ایام محرم و صفر یکی از مهم‌ترین مشکلات در تابستان ۹۸ محسوب می‌شود که با رفتن به مساجد و تبلیغ جوانان در مساجد بهترین راه برای تبلیغ دانش آموزی در تابستان ۹۸ شمرده می‌شود.
 
مدیر موسسه شهیدین با توجه به این که طرح مسجد محور را برای دانش آموزان در تابستان می‌توان انجام داد، بیان داشت: ارتباط روحانیان با دانش آموزان در هیچ مرحله‌ای نباید ترک شود و موسسه شهیدین با برنامه ریزی دقیق به دنبال تبلیغ دانش آموزی در تابستان ۹۸ است.
 
وی در پایان با اشاره به این که دور کردن جوانان از مسجد و دین اسلام از مهم‌ترین اهداف دشمن در کشور است، ابراز داشت: کار دانش آموزی بهترین نوع ارتباط و فعالیت بوده که موسسه شهیدین با تمام توان به دنبال برنامه ریزی برای تبلیغ با دانش آموزان استان کرمان است./۹۷۰۷/تت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات