۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۵
کد خبر: ۶۰۴۳۱۹
مدیر مسئول روزنامه رسالت مطرح کرد؛

نیروهای جهادی در خط مقدم خدمت به مردم

نیروهای جهادی در خط مقدم خدمت به مردم
مدیر مسئول روزنامه رسالت گفت: اگر برخي رسانه‌ها سکوت کرده باشند، مردم خود از نزدیک حضور نیروهای جهادی را حس کردند و بخشی از آن عظمت و همدلی و غمخواری را منعکس کردند.

محسن پيرهادي، مدير مسئول روزنامه رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا، درباره خدمت‌رساني نيروهاي جهادي و طلاب به مردم سيل‌زده گفت: نه در ماجرای سیل اخیر بلکه هربار که جامعه به خطر افتاده است و به کمک نياز بوده است نیروهای جهادی و انقلابی بدون هیچ چشم‌داشتی در صف اول کمک و خدمت رسانی بوده‌اند. از نمونه‌هاي اين خدمت‌رساني مي‌توان به زلزله کرمانشاه یا كمك رساني به مناطق محروم در اردوهاي جهادي اشاره كرد.

مدير مسئول روزنامه رسالت درباره همراه داشتن چفيه و عمامه در بين نيروهاي جهادي ابراز داشت: جای هیچ خرده ای نیست. وقتی در هر اتفاقی بسیج و روحانیت پای کار هستند وجود چفیه که نماد یک گروه ارزشمدار بوده و عمامه که جزیی از لباس روحانیت است نه تنها نماد حضور همیشه در صحنه این قشر است بلکه موجب می‌شود مردم در شرایط بحران حضور بسیج و روحانیت را کنار خود حس کنند. استفاده از این نمادها حرکت به سوی وحدت و در امتداد راه شهدا و رزمندگان است.

وي بازتاب رسانه‌اي حركت روحانيت و نيروهاي جهادي را خوب ارزيابي كرد و گفت: خود مردم استان‌هاي سيل زده بهترين رسانه  هستند همان طور كه ديديد در هر عکس و فیلمی نیروهای جهادی حضور داشتند و پا به پای مردم آسیب دیده کمک کرده‌اند.

پيرهادي تصريح كرد: حتی اگر برخي رسانه‌ها سکوت کرده باشند، مردم خود از نزدیک حضور نیروهای جهادی را حس کردند و بخشی از آن عظمت و همدلی و غمخواری را منعکس کردند./836/ت302/س

محمود لطیف
ارسال نظرات