۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۰۴۳۹۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اماکن مقدسه به دست اهلش برسد، تحول عظیمی در فرهنگ بشریت ایجاد می‌شود

اماکن مقدسه به دست اهلش برسد، تحول عظیمی در فرهنگ بشریت ایجاد می‌شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید اماکن مقدسه به دست اهل آن بیفتد تا تحول عظیمی در فرهنگ بشریت شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز در آخرالزمان قرار داریم و در این دوران متاسفانه حرمین شریفین و قدس در اشغال دشمنان است.

وی با بیان اینکه باید اماکن مقدسه به دست اهل آن بیافتد تا تحول عظیمی در فرهنگ بشریت شاهد باشیم، گفت: امیدواریم این اماکن مقدسه به زودی از دست اجانب نجات یابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز عربستان سعودی خائن الحرم است و این حکومت غاصب با برنامه‌های سیاسی خود بر جان، مال و حیثیت افراد تاثیر می‌گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: افراد با حضور در مناسک حج و مدینه و مکه بسیاری از فضیلت‌ها را مشاهده می‌کنند ولی عربستان سعودی بسیاری از آثار معنوی و مادی را از بین برده و در حال تخریب دیگر آثارها است.

وی با بیان اینکه حجاج از فرصت به دست آمده در حج استفاده کنند، ادامه داد: حکومت غاصب سعودی آنقدر خبیث است که بسیاری از آثار باستانی را از بین برده و درصدد نابود کردن و تغییر ماهیت آن هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نباید اینگونه فرصت‌ها را از دست داد چرا که چنین فرصتی شاید تکرار نشود بنابراین روحانیان نقش موثری در بیدار نگه داشتن زائران دارند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات