۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۰۴۴۱۵
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تاکید کرد؛

لزوم ایجاد امنیت شغلی برای کارگران

لزوم ایجاد امنیت شغلی برای کارگران
امام جمعه همدان گفت: کارگر باید مورد احترام قرار گیرد و در کنار مساله امنیت شغلی موضوعی است که باید به آن به طور جدی نگاه کرد و از کنار آن ساده عبور نکنیم.
لزوم ایجاد امنیت شغلی برای کارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌ الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان داشتن اراده در انجام کارها را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: قرار گرفتن در مسیر و برداشتن قدم اول اصلی موضوع انجام هر کاری است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: در مسیر هدایت و قدم برداشتن در مسیر الهی باید به خاطر داشت که خداوند با اسباب هدایت، مسیر را به انسان نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با ذکر خطبه امام علی (ع) در زمینه فتنه یادآور شد: زمانی که فتنه‌ای ایجاد می ‌شود حق و باطل به یکدیگر شبیه می‌شوند و قابل تشخیص نیستد.

وی با بیان اینکه بیشترین ترس حضرت علی(ع) از فتنه بنی‌امیه بود اظهار داشت: شناخت مکتب امام علی (ع) دارای اهمیت بسیار بالایی است که به آن احتیاج داریم.

امام جمعه همدان آل سعود را استمرار فتنه آل‌امیه عنوان کرد و گفت: همان خدایی که در طبس لشکریان ابلیس را نابود کرد امروز هم همچنان خدایی می‌کند اما مشکل از ما است که گاهی اوقات اعتقاداتمان دچار مشکل می‌شود‌.

وی تصریح کرد: این که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هر چقدر بخواهیم نفت صادر می‌کنیم به آن معنی است که مدیریت جهان و خاورمیانه دیگر با آمریکا نیس و به فضل الهی بار دیگر آمریکا زمین ‌گیر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به روز کار و کارگر اشاره کرد و یادآور شد: کار در اسلام دارای ارزش بالایی است و بسیار به تولید ثروت در جامعه در دین اسلام سفارش شده است.

وی تاکید کرد: تولید ثروت در کشور و در استان باید مورد توجه قرار گیرد زیرا بسیاری از مشکلات جوانان به مساله اشتغال گره خورده است و رفع آن حلال دیگر مشکلات جوانان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی به نام گذاری سال های گذشته و تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع اشتغال اشاره کرد و گفت: جایگاه کار و کارگر به اندازه ای بالا است که پیامبر اسلام (ص) دست کارگر را می‌بوسیدند.

وی خاطر نشان کرد: کارگر باید مورد احترام قرار گیرد و در کنار مساله امنیت شغلی موضوعی است که باید به آن به طور جدی نگاه کرد و از کنار آن ساده عبور نکنیم.

امام جمعه همدان در پایان با تشکر از کارکنان شاغل در راه داری و ادارات زیر مجموعه حمل و نقل تاکید کرد: این روز فرصتی است تا مسأله کامیون‌داران در استان را به طور جدی بررسی کنیم و مسؤولان به سخنان این قشر توجه ویژه ای داشته باشند./979/پ202/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات