۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۶۰۴۵۶۸
حجت الاسلام مهدوی ارفع:

دشمن به دنبال تغییر گفتمان انقلاب است

دشمن به دنبال تغییر گفتمان انقلاب است
حجت الاسلام مهدوی با بیان این که دشمن به دنبال تغییر گفتمان انقلاب است، گفت: دشمن می خواهد با چنین کاری انقلاب را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدوی ارفع در سلسله نشست های طلیعه رمضان که در سالن همایش های غدیر برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیت های نهضت نهج البلاغه خوانی گفت: ملت ایران پیش از انقلاب ملتی بود که گمان می کرد حتی نمی تواند لوله اسلحه بسازد.

مسؤول نهضت بین المللی نهج البلاغه خوانی ابراز کرد: امام خمینی(ره) امروزه امتی را تحویل داده است که پس از چهل سال تحریم به حدی پیشرفت کرده است که هیچ فردی به ذهنش خطور نمی کرد و حتی همه مظلومان به ما پناه می آورند.

وی با طرح سؤالی مبنی بر این که انقلاب چگونه در پیشرفت مردم ایران تأثیر داشته است، اظهار کرد: انقلاب فقط دستگاه بینشی ایرانی ها را روشن و بیان کرد فقط با تکیه به خداوند می توان رشد کرد و امروزه به چنین رشدی رسیده است گرچه بهتر از این نیز می توانست باشد.

حجت الاسلام مهدوی ارفع با تصریح بر این که امروز دشمن به دنبال این است که گفتمان انقلاب را تغییر دهد، گفت: امروزه دشمن به دنبال این است جامعه به این باور غلط برسد که اوضاع کشور خراب است و این وخامت به دلیل کمک کردن به مقاومت ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در سال 84 نگران گفتمان مطرح شده از سوی دشمن شدیم و به دنبال این بودیم چگونه می توان سرمایه انقلاب را حفظ کرد که پس از چندین سال تحقیق نهج البلاغه رسیدیم و پس از دو سال اجرای نهضت نهج البلاغه خوانی به سخنان رهبر معظم انقلاب در بیش از سی سال گذشته دست پیدا کردیم که ایشان بیان کرده اند در زمان کنونی باید از نهج البلاغه استفاده کرد.

مسؤول نهضت نهج البلاغه خوانی بیان کرد: قشری که گفتمانش را از گفتمان رهبری متفاوت کرده است حتی امام خمینی(ره) را قبول ندارد، بنابراین باید با گفتمان نهج البلاغه به سراغ او رفت که در نهضت نهج البلاغه خوانی بدون هیچ ریال خرجی به 37 کشور جهان رسیده ایم؛ امام خمینی(ره) نیز حرکتی به این عظمت راه انداخت.

حجت الاسلام مهدوی با شاره به ویژگی های حکومت امام علی(ع) گفت: نهج البلاغه می گوید این که گفته می شود محال است انقلاب از بین رود اشتباه است؛ زمان حکومت امام علی نیز بیش از 25 سال از پیامبراکرم(ص) نگذشته بود اما با تغییر گفتمان او را کنار زدند و امروزه نیز دشمن درصدد است گفتمان انقلاب را دستکاری کند.

وی با اشاره به دیداری با رهبر معظم انقلاب گفت: در دیداری با رهبر معظم انقلاب پس از سه ساعت ارائه گزارش ایشان بیان کردند مهم ترین وظیفه شما گسترش انقلاب اسلامی بر قشری است که به آن خاکستری می گویند و حتی خاکستری مایل به سیاه.

حجت الاسلام مهدوی با تصریح بر این که برخی نمی دانند تفاوت گفتمان با گفت و گو چیست، اظهار کرد: نهضت نهج البلاغه خوانی افتخار می کند که از هفت سال گذشته بحث گفتمان انقلاب اسلامی را دنبال می کند./1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات