۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۰۴۸۷۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد؛

ضرورت گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جهان

ضرورت گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جهان
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر فرهنگ و تفکر بسیجی گسترش یابد دنیا هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز در دوران آخرالزمان بسیاری گرفتار جهل هستند که این برای جهان بشریت فاجعه است.

وی گفت: وحشی‌گری‌ها به اوج خود رسیده و لیبرالیسم و کمونیسم راهی جز ظلم و ستم، بی عدالتی و قتل و غارت دنبال نمی‌کنند و مردم را آواره کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کسانی در راه حسینی و حکمت اهل بیت(ع) و عشق به مهدی(عج) گام برداشته می‌تواند در میان جریانات امروزی حرفی برای گفتن داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: شهید مطهری‌ها سرمایه‌ای برای جهان بشریت هستند و آیت الله مطهری به عنوان سنبلی در استفاده از حکمت اهل بیت(ع) است که موازی با انقلاب پرورش داده شد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب بر اساس ایمان، حکمت و عقیده‌ رشده کرده و نهاد مقدس سپاه تنها نیروی نظامی نیست بلکه ثمره‌های زیادی در عرصه‌های مختلف برای بشر داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر فرهنگ و تفکر بسیجی گسترش یابد دنیا هیچ حرفی برای گفتن ندارد، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی برخی از انسان‌ها را فریب می‌دهد و از آن‌ها سوءاستفاده می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اربعین حسینی تبلور تفکر بسیجی و سپاه است و اربعین تمام آن از خودگذشتگی، محبت و برادری است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات