۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۶۰۵۱۰۲

اردوی جهادی تبلیغی مشترک مدارس علمیه فردوس و بشرویه برگزار شد

اردوی جهادی تبلیغی مشترک مدارس علمیه فردوس و بشرویه برگزار شد
اردوی جهادی تبليغی مشترک مدرسه علميه علامه قزوينی(ره) فردوس و مدرسه علميه ملا عبد الله(ره) بشرويه در روستاهای بندان و ريگو از توابع نيگنان شهرستان بشرويه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اردوی جهادی تبليغی مشترک مدرسه علميه علامه قزوينی(ره) فردوس و مدرسه علميه ملا عبد الله(ره) بشرويه در روستاهای بندان و ريگو از توابع نيگنان شهرستان بشرويه برگزار شد.

این اردوی جهادی تبلیغی با توجه به بارندگی‌های اخير در استان خراسان جنوبی و مواجه شدن مردم ولايت‌مدار روستاهای بندان و ريگو از توابع نيگنان شهرستان بشرويه با سيل و رسيدن خسارت به منازل، مزارع و باغات كشاورزی انجام شده است.

اردوی جهادی تبليغی با حضور جمعی از مسئولان، اساتيد و طلاب مدارس علميه علامه شيخ مجتبی قزوينی(ره) و ملاعبدالله(ره) و به نیابت از از شهدای اين روستا برگزار شد.

اساتيد و طلاب ضمن خدمت‌رسانی به اهالی روستا در منازل و زمين‌های كشاورزی، باز كردن آبراه قنات روستا، حضور در جمع دانش‌آموزان، برگزاری نماز جماعت و بيان احكام با حضور در منزل مادر شهيد عليرضا مرادی مقدم و قرائت فاتحه، ياد اين شهيد عزيز را گرامی داشته و از زحمات اين مادر بزرگوار شهيد، تقدير كردند./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات