۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۰۵۲۳۸
همزمان با هفتمین روز شهادت طلبه همدانی؛

نخستین شهید روحانی در آغاز دهه پنجم انقلاب

نخستین شهید روحانی در آغاز دهه پنجم انقلاب
این اولین بار نیست که قابیلیانِ بی منطقِ حسود، با دِشنه کین بر هابیلیان یورش می‌آورند و آخرین بار هم نخواهد بود.

باشگاه نویسندگان حوزوی خبرگزاری رسا | محمدصادق ناطقی

صلیب حقیقت، مجاز شهادت

این اولین بار نیست که خون بی گناهانِ مظلوم، به زمین رنگ آبرو می‌بخشد و آخرین بارهم نخواهد بود.

این اولین بار نیست که لشکریانِ شومِ سیاهی، بر آیات حق گلوله و آتش می‌افکنند و آخرین بارهم نخواهد بود.

این اولین بار نیست که قابیلیانِ بی منطقِ حسود، با دِشنه کین بر هابیلیان یورش می‌آورند و آخرین بار هم نخواهد بود.

این اولین بار نیست که نفرت پراکنانِ قوم دغل، خواستند عیسی را به صلیب کنند، اما او جاودانه شد و به آسمان‌ها پرکشید و آخرین بارهم نخواهد بود.

این اولین بار نیست که یزیدیانِ هوس باز، حسین پرهیزکار را به مقتل می‌برند وآخرین بارهم نخواهد بود.

این اولین بار نیست که کوته نظران، پس از قتل و ترورِ عقلانیت، دستان جهل‎آلودِ خویش را پشت شایعات رسانه‌های شیطان پنهان می‌کنند و آخرین بار هم نخواهد بود.

آری این تکرار تاریخ است و نبرد خیر و شر تا پیروزی نهایی مستضعفین عالم ادامه خواهد داشت.

شیخ شهیدمان به فوز عظیم دست یافت و به آرزوی دیرینِ علمای راستین تشیع رسید. آرزویی که در نیمه‌های شب و هنگام سپیده دل انگیز فجر، مدام از کنج خلوت حجره‌های عاشقان شنیده می‌شود:

بارالها! من با تمام وجود از تو می‌خواهم با این لباس مقدس و در راه تو و دربرابر چشمان همیشه بیدار تو در خون خود بغلطم و رسالت هدایت گری خویش را به نهایت کمال برسانم.

پس مصطفای عزیز بر تو مبارک باد، هنیا لک یا انصاراباعبدالله، در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و ابتدای سال جدید، تو فتح الباب کردی و اولین شهید روحانی آغاز این دهه لقب گرفتی و باز روحانیون در جهاد و شهادت مثل همیشه پیشقدم بودند و به همگان ثابت کردند که با جانشان از اسلام و انقلاب و کشور عزیزشان ایران دفاع می‌کنند.

تو ره صدساله را یک شبه طی کردی و خون تو از هزاران منبر و محراب هدایتگرتر شد، در حالی که مبلغین خود را برای تبلیغ ایام ماه مبارک رمضان و هجرت از شهر و دیارشان آماده می‌کنند تو کار را به سرانجام رساندی و مهاجر الی الله شدی، طوبا لک.

شهادت تو چهره حقیقی طرفدارانِ لجن پراکنانِ شیفته غرب را برای مردم ما روشن ساخت و امروز آن‌ها باید پاسخ بگویند که چرا بذر نفاق، کینه و نفرت را درفضای مجازی افشاندند؟ و حتما خود آن‌ها هم به زودی خوشه سوزانِ شعله‌های آتش را در فضای حقیقی درو خواهندکرد.

تو رفتی و ما ماندیم تا همچون تو با جهلِ جاهلان، هوسِ هوس بازان، ثروتِ ثروت‌اندوزان و ظلمِ ظالم مبارزه کنیم به امید روزی که به ملاقات تو لایق شویم.

شیخ مصطفی قاسمی، تو را کشتند، اما تو روشن‌تر از قبل می‌درخشی، آری! او تو را کشت، ولی نور تو خاموش نشد./918/ی703/س

ارسال نظرات