۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۶۰۵۴۲۸
حجت الاسلام قطبی:

هنر بهترین ابزار برای مبارزه با دشمن است

هنر بهترین ابزار برای مبارزه با دشمن است
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به ظرفیت‌ها و اهمیت هنر برای ترویج معارف دینی و مقابله با دشمنان، گفت: هنر بهترین ابزار برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری امین، با بیان اینکه یک نوع اجتهاد همان کاری است که در طول تاریخ علما و بزرگان در راستای استنباط احکام الهی انجام داده‌اند، گفت: نوع دیگر اجتهاد بر مبنای اجتهاد دسته اول است که افراد تلاش می‌کنند تا این دستاوردهای استنباط فقهی را به روش‌های مختلف در جامعه تبیین و نهادینه کنند.

وی در ادامه افزود: طلاب تلاش می‌کنند تا از طریق روش‌های گوناگون معارف و دستورات دین الهی را در جامعه پیاده کنند، همه طلاب به دلیل این تلاش و کوششی که دارند تا بتوانند معارف ارزشمند الهی را تا عمق زندگی مردم جاری کنند مجتهد محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام قطبی هنر را بهترین ابزار برای تهاجم همه جانبه دشمنان دانست و اظهار کرد: در شرایط کنونی که دشمن جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای به راه انداخته و رهبر معظم انقلاب فرمان آتش به اختیار صادر کرده است بهترین ابزاری که می‌توان در تقابل با توطئه‌های دشمنان به کار گرفت هنر است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به سرعت بالای انتشار فعالیت‌های هنری در جامعه، تصریح کرد: هنر یک جبهه مبارزه است و اگر در این میدان جنگ غفلت بورزیم یعنی تمام تلاش‌هایی که تا به امروز صورت گرفته است را از دست داده‌ایم به همین منظور طلاب باید در میدان مبارزه با دشمنان حضور داشته باشند./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات