۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۰۵۶۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان:

تقویت روحیه جهادی و ولایت مداری از وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است

تقویت روحیه جهادی و ولایت مداری از وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است
حجت الاسلام رستگاری ارتقای معنویت، بصیرت، روحیه جهادی و ولایت مداری را از رسالت‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه برشمرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام رستگاری، نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری مرتبط با هفته عقیدتی سیاسی با تبریک روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری تئوریسین انقلاب اسلامی است، شخصیتی فرا مکانی و فرا زمانی که ذوب در اسلام و اندیشه‌های آن بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه رسالت سپاه در قانون اساسی همان رسالت انقلاب اسلامی است، افزود: این سخن بدین معنا است که در هر جا یا زمانی نیاز به انقلاب اسلامی باشد، سپاه باید حضور پیدا کند و همانطور که رهبر انقلاب گفت، سپاه باید پیشرو و پیش بر باشد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، پاسدار انقلاب اسلامی است و به عنوان نیروی مکمل در همه عرصه‌ها از قبیل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضور پیدا می‌کند.

حجت الاسلام رستگاری ادامه داد: پاسداری از پاسداران از لحاظ مکتبی و عقیدتی نیاز به مجموعه‌ای دارد تا از ارزش‌های دینی، اخلاقی شان محافظت کند؛ از این رو به فرمان امام راحل، نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تشکیل شد.

وی ارتقای معنویت، بصیرت، روحیه جهادی و ولایت مداری را از رسالت‌های نمایندگی، ولی فقیه در سپاه برشمرد و گفت: سپاه از بدو تأسیس تاکنون ذره‌ای با رسالت‌های ذکر شده زوایه نداشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) استان با بیان اینکه سپاه محبوب مؤمنان و مغضوب دشمنان است، گفت: جنگ سخت و نرم هوشمندی بر سر انقلاب ریخته و سپاه با پشتیبانی بسیج این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: ایستادگی در برابر دنیای استکبار نیازمند تقویت باور‌ها است./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات