۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۰۵۹۲۱
معاون اداره کل ارشاد خراسان جنوبی خبر داد؛

برپایی دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن در خراسان جنوبی

برپایی دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن در خراسان جنوبی
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برپایی دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن استان در بیرجند خبر داد.

محمود رمضانی، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی از برپایی دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن استان در بیرجند خبر داد.

وی با بیان اینکه مکان برپایی نمایشگاه به زودی اعلام می‌شود، گفت: این نمایشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان از 25 تا 31 اردیبهشت ماه امسال در قالب 60 غرفه گشایش می‌یابد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در این نمایشگاه 30 غرفه نشر مکتوب، 10 غرفه نشر دیجیتال، 10 غرفه هنری و کارگاهی و 10 غرفه برای موسسات قرآنی و ادارات فرهنگی پیش بینی شده است.

رمضانی تصریح کرد: همچنین برگزاری شب شعر، اجرای تعزیه و تئاترهای میدانی از جنبه برنامه‌های جنبی در دوازدهمین نمایشگاه قرآن استان است.

وی ادامه داد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود که 20 درصد تخفیف توسط اداره کل ارشاد و 20 درصد توسط ناشران ارائه خواهد شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در ایام ماه رمضان 10 نمایشگاه قرآن در 10 شهرستان استان، شب شعر و محافل انس با قرآن برگزار می‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات