۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷
کد خبر: ۶۰۶۱۰۷
مدیر جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد؛

فعالیت بیش از ۲۲ هزار عضو فعال در مجموعه هلال احمر استان قم

فعالیت بیش از ۲۲ هزار عضو فعال در مجموعه هلال احمر استان قم
گلفشان با تجلیل از همراهی و اعتماد مردم به هلال احمر گفت: بیش از ۲ هزار نفر عضو فعال در مجموعه هلال احمر استان فعالیت می‌کنند که پیشتوانه فعالیت‌های هلال احمر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت سالروز تأسیس هلال احمر گفت: هلال احمر یک جمعیت خیرخواهانه است و به عنوان یک مجموعه بزرگ مردمی به آحاد آسیب پذیر ارائه خدمات می کند.

وی با اشاره به حادثه سیل در برخی استان های کشور افزود: با یاری و اعتماد مردم خدمات خوبی به آسیب دیدگان سیل ارائه شد، مجموعه هلال احمر در ایام سال نو و سپس در حادثه سیل و در هر جایی که نیاز باشد در کنار مردم قرار دارد و خدمت رسانی می کند.

گلفشان با تجلیل از همراهی و اعتماد مردم به هلال احمر اظهار داشت: بالغ بر 100 کارمند رسمی در مجموعه هلال احمر استان داریم، همچنین بیش از 22 هزار نفر عضو فعال در مجموعه هلال احمر استان فعالیت می کنند که پیشتوانه فعالیت های هلال احمر هستند.

وی ادامه داد:  هلال احمر قم سال گذشته برای پنجمین سال پیاپی در حوزه جوانان به عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات و غنی سازی اوقات فراغت بوده است، امسال هم امیدوار هستیم که بتوانیم برنامه های خوبی را برای جوانان داشته باشیم.

مدیرعامل هلال احمر استان قم با بیان این که هلال احمر در راستای خدمت رسانی به مردم دوره های آموزشی امدادگری برگزار می کند، ابراز داشت: ارائه خدماتی که توسط جوانان هلال احمر قم د مناطق سیل زده انجام شد فعالیتی کلیدی بود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه هلال احمر در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان در برگزاری مراسم باشکوه نیمه شعبان نقشی مهم داشت، در نوروز 98 با وجود تأثیرات جوی، امدادگران در جاده ها و مناطق گوناگون برای ارائه خدمت حضور داشتند.

گلفشان خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که خانواده ها باید به آن توجه داشته باشند بحث های آموزشی در امدادرسانی است که هلال احمر آموزش همگانی برای کاهش خسارات نای از حوادث را بر عهده دارد که به صورت رایگان انجام می شود، اگر اهتمام لازم به این آموزش ها وجود داشته باشد شاهد کاهش آسیب ها خواهیم بود، امروز بالغ بر 106 خانه هلال در استان داریم که وظیفه آموزش و ساماندهی مردم برای کمک رسانی در حوادث را بر عهده دارد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
محمد قمین
ارسال نظرات