۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۶۰۶۱۱۵
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

نهادینه کردن تفکرات امام و رهبری در حوزه سد محکمی در برابر نفوذ دشمن است

نهادینه کردن تفکرات امام و رهبری در حوزه سد محکمی در برابر نفوذ دشمن است
نماینده خبرگان با هشدار نسبت به برنامه ریزی های دشمن برای نفوذ در حوزه های علمیه گفت: نهادینه کردن تفکرات امام و رهبری در حوزه سد محکمی در برابر نفوذ دشمن است.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه دشمن برای تقابل فکری با حوزه های علمیه گفت: دشمن از چندی قبل در پی آن است که افرادی در حوزه تربیت کند که از متن حوزه برآمده و با مبانی انقلابی مخالفت کنند، از همین جهت ما تنها با تربیت افراد انقلابی در حوزه می توانیم با این جریان مقابله کنیم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از سوی حوزویان اظهار داشت: رهبری تأکید دارند که افراد در حوزه انقلابی تربیت شوند و دیدگاه امام راحل در حوزه های علمیه نهادینه شود تا دیگر دشمنان نتوانند در دیدگاه های حوزوی نفوذ و رسوخ کنند.

آیت الله توکل با بیان اینکه با تقویت گفتمان انقلابی جایی برای افراد ضد انقلاب در جامعه باقی نمی ماند، ابراز داشت: با تقویت گفتمان انقلابی پایه های انقلاب محکم تر شده و تربیت نیروهای انقلابی آسان تر خواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه امروز باید در جهت گیری های سیاسی و اعتقادی باید وحدت رویه وجود داشته باشد، عنوان کرد: ما نباید در اصل مسائل سیاسی و انقلابی همچون استکبارستیزی بحث و درگیری داشته باشیم؛ البته ناگفته نماند که وجود اختلاف در روش مبارزه با استکبار امری طبیعی است، اما در اصل اینگونه مسائل نباید اختلاف وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز طلاب جوان باید از تجربه بزرگان حوزه علمیه استفاده کرده و در مسیر حرکت های انقلابی قرار گیرند، خاطرنشان کرد: امروز طلاب جوان باید از مقام علمی و انقلابی مراجع و بزرگان حوزه قدردانی کنند.

آیت الله توکل با تأکید بر اینکه مراجع و بزرگان حوزه علمیه نواب عام امام زمان(عج) و پشتوانه رهبر معظم انقلاب هستند، مطرح کرد: امروز بزرگان حوزه نیز باید در نظر داشته باشند که باید در برابر شبهات و سؤالات طلاب جوان بردباری پیشه کرده و سخنانشان را به پای عناد و مخالفت با اصل انقلاب ننویسند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات