۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۰۶۲۹۳
در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛

برگزاری ۱۳ محفل قرآنی در رمضان

برگزاری ۱۳ محفل قرآنی در رمضان
سراج از برگزاری ۱۳ محفل انس با قرآن در مساجد سطح شهر و با حضور قاریان ممتاز خبر داد.
احمد سراج، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ۱۳ محفل انس با قرآن در مساجد سطح شهر و با حضور قاریان ممتاز برگزار می‌شود که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته یک محفل ویژه بانوان در حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز با بیان اینکه در صورت آمادگی سایر مساجد و هیأت‌ها برای برگزاری محافل انس با قرآن مشارکت خواهیم داشت، عنوان داشت: معاونت فرهنگی همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه قرآن و عترت، ویژه ماه مبارک رمضان شرکت و طرح تعویض هزارو ۶۰۰ جلد قرآن‌های فرسوده با جدید را انجام خواهد داد.

این مقام مسؤول پیرامون تأکیدات رهبر انقلاب در برپایی سفره‌های افطاری ساده با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اظهار داشت: ۲۰ جایگاه اطعام سفره افطاری ساده با عنوان «مواکب کریم اهل‌بیت (ع)» در نظر گرفته شده همچنین معاونت درنظر دارد در برپایی مواکب بیشتر با مساجد و هیأت‌ها مشارکت کند.

سراج با اشاره به برگزاری سمپوزیوم خوشنویسان قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: فراخوان و جزئیات سمپوزیم در روز‌های آینده اعلام خواهد داشت ضمن اینکه با توجه به تعداد بالای کارگران خدمات شهرداری اهواز با هدف تکریم کرامت انسانی دو محفل برای قدردانی از زحمات این افراد در مصلی امام خمینی (ره) اهواز برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در طول ماه مبارک رمضان جام فوتسال با شرکت ۳۶ تیم اجرا خواهد شد، همچنین در چندین رشته ورزشی ویژه کارکنان شهرداری مسابقاتی برگزار می‌شود. /۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات