۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۰۶۷۶۲

حجاب اجباری یا بنزین سهمیه ای

حجاب اجباری یا بنزین سهمیه ای
برخی از دست اندرکاران تحمیل برجام و مشاوران رسانه‌ای آن‌ها به دنبال بهانه‌ای برای منحرف ساختن افکار عمومی هستند تا مطالبات مردمی را تغییر دهند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی، استاد حوزه علمیه قم، در نوشتاری به تحلیل برخی مباحث سیاسی و اجتماعی این روزهای کشور پرداخت که در ذیل می آید.
 
انقلاب اسلامی در ۴۰ سال عمر پربرکت خود فتنه‌های مختلفی را از سر گذرانده است. فتنه‌هایی که هرکدام اس رمزی داشت مانند: لایحه قصاص توسط جبهه ملی، دیکتاتوری بهشتی توسط بنی صدر و مجاهدین خلق، لایحه قانون مطبوعات توسط جبهه مشارکت تغلب توسط چپی‌های مسلمان، اصلاح طلبان، سلطنت طلبان و مجاهدین خلق. امسال هم خبر از فتنه جدیدی در راه است و رمز آن هم اصطلاح جعلی و بی معنای حجاب اجباری است.
 
در سه چار سال اخیر جریان‌های ضد انقلاب و برخی از اصلاح طلبان، باصطلاح روشنفکران و دگراندیشان بر مسئله حجاب و مسائل مرتبط با آن همچون غیرت، خانواده، ازدواج و زنا تمرکز کرده اند و سعی در تقدس زدایی از مفاهیم مثبت شرعی و قبح زدایی از مفاهیم منفی همچون زنا و لواط دارند؛ و در صدد حق جلوه دادن بی حیایی و بی عفتی و بی حجابی هستند.
 
برای این منظور دست به اقدامات مختلفی زده اند از جعل و توسعه مفاهیم غلطی، چون حجاب اجباری، تهییج دختران و جوانان، فعالیت گسترده رسانه ای، همراهی برخی دولتمردان و دولتزنان و عدم نظارت فرهنگی نهاد‌های مسئول و سوء استفاده شخص رئیس جمهور از احساسات و شهوات در ایام انتخابات و ...

البته رهاسازی بازار و جولان دادن دلالان زالوصفت، حقوقهای نجومی و مفاسد اقتصادی منتسبان به دولت و آقازادگان دولتی در ناراحتی مردم بی تاثیر نبوده است. ربط دادن مفاسد اقتصادی به انقلاب و نظام توسط رسانه‌های مجازی و کاغذی از دیگر فعالیت‌های شبکه معاند و ساختار شکن است.

در ایامی که خبر مرگ برجام به گوش می‌رسد و مشخص میشود که برجام نه تنها مشکلی از مشکلات کشور را حل نکرد بلکه خود به مشکل بزرگی تبدیل شده است و زمینه تحریم‌های جدید وگستاخی غربیان را فراهم کرده است، برخی از دست اندرکاران تحمیل برجام و مشاوران رسانه‌ای آن‌ها به دنبال بهانه‌ای برای منحرف ساختن افکار عمومی هستند تا مطالبات مردمی را تغییر دهند. برای این منظور چه بهانه‌ای بهتر از حجاب یا بنزین.

همه این عناصر دست به دست هم می‌دهد تا بتوان وقوع یک فتنه جدید را پیش بینی کرد. فتنه‌ای که شاید ابتدا قرار بود با اسم رمز بنزین سهمیه‌ای آغاز شود، اما با ورد به موقع ائمه جمعه، مجلس و وزرات اطلاعات به اسم رمز حجاب اجباری تغییر داده شد؛ و مانند همه فتنه‌های پیشن جرقه اولیه آن از دانشگاه تهران زده شد. البته بسیاری از دانشگاهیان کشور انسان‌های آزاده و بصیر هستند، اما برخی که دانشجونما هستند و بهره از دانش و اخلاق نبرده‌اند و حتی از خارج دانشگاه خط دهی می‌شوند از محیط مقدس دانشگاه سواستفاده می‌کنند تا خود را نماینده دانشگاهیان جلوه دهند.

به هر حال این فتنه نیز بگذرد و مردم شریف و غیور و دانشگاهیان عزیز به همین زودی از پشت پرده هنجارشکنان و قانون ستیزان آگاه خواهند شد. /۹۹۹/د101/س
 
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
قم آشیانه اهل بیت(ع)، ام القرای اسلام و خاستگاه انقلاب اسلامی است و باید دانست که وضع کنونی حجاب در این شهر در شأن پیشینه درخشان آن نیست و مسؤولان باید هوشیار و بیدار باشند.
1
0