۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۶۰۷۰۶۳
حناچی:

مسائل اجتماعی در نوسازی بافت فرسوده در اولویت باشد

مسائل اجتماعی در نوسازی بافت فرسوده  در اولویت باشد
شهردار تهران با تاکید براینکه در نوسازی بافت فرسوده مسائل اجتماعی باید در اولویت قرار گیرد، گفت: باید از تجربیات قبلی باید درس بگیریم و به تجارب مثبت توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیروز حناچی عصر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بازآفرینی شهری محله های هدف شهر تهران بین وزارت شهرسازی و شهرداری که در محل وزارت راه برگزار شد، گفت: تهران دو طرح مصوب طرح جامع و طرح تفصیلی دارد و در گذشته درباره نوسازی بافت فرسوده اقداماتی انجام شد و امیدواریم در این دوره هم با نگاه همه جانبه بتوانیم تجربه‌هایی داشته باشیم.

وی در ادامه با تاکید براینکه در نوسازی بافت فرسوده مسائل اجتماعی باید در اولویت قرار گیرد، گفت: توجه به منافع ذی‌نفعان و ساکنان محله باید در اولویت باشد و از تجربیات قبلی باید درس بگیریم و به تجارب مثبت توجه کنیم.

شهردار تهران ضمن اشاره به پروژه های توسعه محور افزود: این پروژه باید نشان دهد که چگونه ارزش‌های گذشته به زندگی امروز وارد شود و تداوم داشته باشد که نهاد توسعه دهنده باید به این موضوع توجه کند.

وی ضمن تبیین نقش مرکز مطالعات و برنامه بودجه شهری در رونق پروژه های توسعه محور گفت: از سوی دیگر نهاد برنامه ریزی و مطالعات شهر تهران باید این پروژه‌ها را کنترل و مانیتور کند تا شاهد ناهنجاری‌ها نباشیم و بهره آن را مردم پایتخت ببینند.

حناچی با اشاره به میمنت این تفاهمنامه در پایان گفت: امیدوارم این تفاهمنامه منجر به اقدامات اساسی و بهتر شدن زندگی شهری در تهران شده و موجب رونق و سرزندگی شهر شود./811/پ210/ق

محرمی محرمی
ارسال نظرات