۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۰۷۱۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۷۹۰ مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان

فعالیت بیش از ۷۹۰ مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 790 مبلغ اعزامی در استان لرستان فعالیت تبلیغی دارند.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ماه مبارک رمضان را ظرفیتی عظیم برای خودسازی و تزکیه نفس عنوان کرد و بیان داشت: حضور مبلغان در هدایت دینی مردم و تقویت پایه های دینی و اعتقادی نقش آفرین است.

وی با اشاره به اعزام مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای ین ماه افزود: بیش از 790 مبلغ خواهر و برادر به مناطق مختلف استان لرستان اعزام شده است.

اجرای برنامه جزخوانی قرآن در 11 شهرستان لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای برنامه جزخوانی قران خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مبلغان اعزامی و مربیان قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی به برگزاری محافل انس با قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: 30 محفل انس با قرآن از دیگر برنامه هایی است که در استان لرستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدوی هدف از اجرای برنامه های قرآنی را کشف استعدادهای قرآنی عنوان کرد و گفت: در قالب اجرای این برنامه های قرآنی تلاش می شود استعدادهای قرآنی بین رده سنین شش تا ۱۶ سال شکوفا و پرورش داده شود.

وی در ادامه برگزاری برنامه تفسیر سوره «غافر» در قالب طرح «بینات» و برنامه‌های مختلف دیگر ویژه شب‌های قدر را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد./9451/ت310/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات