۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۶۰۸۲۵۱
در بیانیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مطرح شد؛

روز قدس روز رویارویی جهانی با صهیونیست های غاصب است

روز قدس روز رویارویی جهانی با صهیونیست های غاصب است
شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به مناسب روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و تأکید کرد که روز قدس روز رویارویی جهانی با صهیونیست های غاصب است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به مناسب روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و تأکید کرد که روز قدس روز رویارویی جهانی با صهیونیست های غاصب است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

چهل سال پیش و در هنگامه آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و در زمانی که استکبار جهانی و عوامل پیدا و پنهان داخلی آن در صدد محصور کردن بزرگترین انقلاب قرن در حصار مرزهای ایران بودند،صلای بیداری بیدارگر ومصلح بزرگ و انقلابی قرن حضرت امام خمینی،جهان را به لرزه درآورد و تازیانه بیداری آن بزرگمرد، پیامبرگونه جانهای خفته و روحهای پژمرده ی مسلمانان را زنده کرد و به حرکت واداشت.

چهل سال قبل،  که صهیونیسم جهانی با پیمان ننگین "کمپ دیوید" می رفت تا آخرین شعله های مقاومت را در فلسطین مظلوم خاموش کند و رویای پوشالی حاکمیت صهیونیزم "از نهر تا بحر" را تحقق بخشد، اعلام روز قدس از خاستگاه انقلاب اسلامی، شروع رستاخیز بیداری امت اسلام شد و مسأله فلسطین را که با تلاش استکبار جهانی در حصار شعار رنگ باخته  ملی گرایی فلسطینی محدود شده بود، به شعار بین الملل اسلامی و مسأله جهانی تبدیل کرد.

از آن پس، روز قدس، یوم القدر نهضت جهانی اسلام شد و مسأله فلسطین در صدر خواسته های ملتهای اسلامی و آزادیخواهان جهان قرار گرفت. مقاومت چهل ساله ملت انقلابی ایران در فراز ونشیب های تاریخی آن، موجب شد شجره طیبه انقلاب اسلامی درجلوه گروهها و ملتها و دولتهای مقاومت برگ و بار دهد و به ثمر بنشیند و طوبای مقاومت جهانی اسلام ،تا کنار گوش صهیونیسم جهانی در اروپا و آمریکا قامت بگستراند.

اکنون و در چهلمین سال برگزاری روز قدس ،تلاش مذبوحانه بنیانگذاران و طراحان انگلیسی و حامیان آمریکایی و اروپایی و پیاده نظام مفلوک آنان در برخی دولتهای عقب مانده عربی و  ائتلافهای پی در پی و گسترده و رنگارنگ  عبری -عربی -غربی؛ فرجامی جز شکست و ناکامی نداشته است و رژیم جعلی که روزی سودای تصرف حرمین شریفین را داشت، به استحکام بخشی دیوار حائل در اطراف خود واداشته است.

این روزها که روزهای شیرین پیروزی مقاومت اسلامی و ایام تلخ و سخت و دشوار برای آمریکا و صهیونیستها و عوامل منطقه ای ایشان است،دشمن در صدد است تا پس از هشت سال جنگ فراگیر نیابتی علیه کشورهای محوری مقاومت و چشیدن طعم تلخ شکست بزرگش در جلوگیری از بیداری اسلامی و مقاومت جهانی اسلام،پرده دیگری از نمایشهای سلسله ای خود را ارائه نماید.رونمایی از پروژه ی "معامله قرن"که در حقیقت "خیانت قرن " است، با مشارکت برخی دولتهای مزدور عربی به قصد مشروعیت بخشی به رژیم رو به افول صهیونیستی ،از جمله این حرکتهای مذبوحانه است و برگزاری اجلاسهایی در مکه و منامه، با محوریت دست نشاندگان منطقه ای استکبار، به منظور انسجام بخشی و تقویت این حرکت شیطانی ، برای جلوگیری از شکست زود هنگام این معامله نکبت بار وخیانت آلود است.

اکنون سرزمین مبارکِ فلسطین عزیز که پایتخت آرزوها و آرمانهای امت اسلام و  محور توطئه ها و خصومتهای تاریخی صهیونیسم علیه اسلام انقلابی است ،در پیچ تاریخی نهضت و قیام خود قرار گرفته است و بیش از هر زمانی نیازمند پشتیبانی و حمایت جهان اسلام و آزادیخواهان است.

روز قدسِ چهلم، نقطه ی  بلوغ و عطف و مقطع اوج گیری حمایت از انتفاضه بازگشت و مقاومت شصت ساله ملت فلسطین و ملتهای اسلامی است.

به یاری خداوند توانا، روز جهانی قدس امسال، تبدیل به روز رویارویی جهانی با صهیونیستهای پلید و غاصب خواهد شد.

روز قدس امسال می تواند و باید به عنوان سلاح کار آمد امت اسلامی برعلیه خیانت قرن متجلی گردد و از فردای حماسه حضور ملتهای اسلامی در تظاهرات روز قدس، خورشید پیروزی مقاومت فلسطین طلوع خواهد کرد و بخت سیاه و تاریک رژیم غاصب صهیونیستی به زوال خود نزدیکتر خواهد شد.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، از آحاد امت اسلامی، به خصوص جوانان آینده ساز امت، درخواست می کند در راستای تجدیدمیثاق با دعوت جاودانه امام راحل و برای تحقق سریعتر پیش بینی تاریخ ساز رهبر حکیم انقلاب اسلامی در  محو اسرائیل غاصب ،با شرکت گسترده و فعال  در راهپیمایی بزرگ روز قدس و  نمازهای جمعه امت اسلام و ام القرای آن ،از مقاومت مومنانه و جانانه مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و  آرمان نابودی اسرائیل غاصب و جهان بدون آمریکا و  صهیونیزم را صلا دهند .َالا انّ نصرَالله قریب.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور‌

/841/د103/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات