۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۰۸۳۶۷
مدیر حوزه علمیه مازندران:

طرح معامله قرن با هدف یهودی سازی قدس شریف دنبال می شود

طرح معامله قرن با هدف یهودی سازی قدس شریف دنبال می شود
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: هدف اصلی آمریکایی‌ها از ارائه طرح معامله قرن یهودی سازی قدس شریف به منظور تقویت جایگاه رژیم اشغال گر قدس در منطقه است.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، این روز را فرصت ارزشمندی برای نمایش اتحاد و همبستگی مسلمانان در دفاع از مسأله فلسطین عنوان کرد.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) دغدغه بسیاری نسبت به مسأله فلسطین داشت و امروز نیز مقام معظم رهبری پرچم دفاع از آرمان فلسطین را در جهان اهتزار درآورده است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر اثبات کرده که با قدرت از آرمان‌های فلسطین دفاع خواهند کرد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز تنها راه مردم فلسطین برای شکست رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت در برابر این رژیم جنایت کار است، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز تنها ایران اسلامی با قدرت در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار گرفته و کشور‌های به ظاهر اسلامی منطقه به حامی صهیونیست‌ها تبدیل شده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که همان طور که قرآن کریم وعده داده ظلم و ستم پایدار نخواهد بود و به زودی و در سایه ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین رژیم صهیونیست به کلی محو و نابودی خواهد شد، تصریح کرد: اگر همه کشور‌های اسلامی در همان مسیری که امام راحل گام برداشتند حرکت کنند به طور حتم شاهد زوال و نابودی کامل این رژیم اشغال گر خواهیم بود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تلاش دولت‌های خائن منطقه برای اجرای معامله قرن به جای نخواهد رسید و محکوم به شکست است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس یک فرصت مغتنمی برای ایستادگی در برابر این طرح نظام سلطه علیه فلسطین مظلوم است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیروزی نهایی به طور حتم از آن مردم مظلوم فلسطین خواهد بود، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران بیش از چهار دهه است که علیرغم همه فشار‌ها و تهدید‌ها در کنار مردم فلسطین ایستاده و از این پس نیز با اقتدار همین مسیر را ادامه خواهد داد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز پیش بینی کردند انشاء الله به زودی همه آزادی خواهان جهان در کنار قدس شریف نماز جماعت را برپا خواهند کرد، گفت: تحقق این وعده تنها با ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین و همچنین وحدت و همبستگی مسلمانان جهان امکان پذیر خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، طرح ننگین آمریکایی‌ها برای سازش میان فلسطین و رژیم اشغال گر قدس را تلاش نظام سلطه به منظور به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب است، بیان داشت: امت اسلامی به ویژه علمای اسلام باید هوشیار باشند و در این خصوص بیشتر روشنگری کنند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که طرح معامله قرن خیانت آشکار ارتجاع عرب منطقه با همراهی و حمایت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است، تأکید کرد: هدف اصلی آمریکایی‌ها از ارائه این طرح یهودی سازی قدس شریف به منظور تقویت جایگاه رژیم اشغال گر قدس در منطقه است./950/ت210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات