۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۰۸۴۰۹
مرکز خدمات حوزه های علمیه در بیانیه ای؛

روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است

روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است
مرکز خدمات حوزه های علمیه در بیانیه ای روز جهانی قدس را روز بزرگ مبارزه با استکبار جهانی و ترویج فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم و بیداد در سراسر کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه های علمیه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی):
«روز قدس امسال از هر سال مهمتر است چرا که امریکا و برخی دنباله هایش با «معامله قرن» به‌دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین در جهان هستند که البته ناکام خواهند ماند».

روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و ترویج فرهنگ مبارزه با ظلم است. روز فریاد علیه کودک کشی و اشغال گری در سراسر جهان است. روزی است که همان‌طور که رهبر عزیزمان فرمودند همه مستضعفان جهان باید در مقابل زورگویی همه مستکبران جهان به پا خیزند. روز همدل و هم‌زبان شدن نه تنها مسلمانان جهان بلکه یاری تمام کسانی است که از سرزمین خود رانده شده‌اند و خون جوانان و فرزندانشان به ناحق ریخته شده است. روز دفاع از آرمان‌های قدس شریف و تمام مسلمانانی است که مورد هجوم خون‌خواران جهان قرار گرفته‌اند.

مسلمانان جهان هر سال با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بر دهان یاوه گویان مدعی حمایت از حقوق بشر زده‌اند که به جای دفاع از حق مظلوم و جان کودکان و زنان بی‌گناه، سکوت کرده‌ و برگ سیاه دیگری از بی‌کفایتی خود را در تاریخ ثبت کرده‌اند.

امروز که پرده از چهره دولت‌های مرتجع منطقه مانند عربستان سعودی برداشته شده و مهر نوکری آمریکا بر پیشانی آنها آشکار شده است و علناً دست دوستی خود را به سوی رژیم صهیونیستی دراز کرده‌اند و با همراهی این رژیم منحوس دست به کودک کشی و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع فلسطین و یمن می‌زنند وظیفه ما بیش از گذشته است و باید با حضور گسترده‌تر در راهپیمایی روز قدس عزم جدی خود را در مقابله با ظلم و استکبار به رخ جهانیان بکشیم.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از طلاب، فضلا، اساتید، مبلغین و پژوهشگران حوزه علمیه و همچنین خانواده‌های محترم و فرزندان حوزویان دعوت می‌کند همگام با مردم ایران اسلامی به دعوت تاریخی امام امت بنیان‌گذار کبیر انقلاب جامه عمل پوشانده و با لبیک به فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با حضور در راهپیمایی سراسری روز قدس موجب تقویت روحیه رزمندگان و آزادی خواهان در مبارزه با ظلم و استبداد شوند.

روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

/1330/د102/ب1

ارسال نظرات