۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۶۰۸۴۲۸
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

با عمل و رفتار خود مردم را به سوی دین خداوند دعوت کنیم

با عمل و رفتار خود مردم را به سوی دین خداوند دعوت کنیم
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه دعوت با عمل از دعوت با زبان مؤثرتر واقع می شود، گفت: باید با عمل و رفتار خود مردم را به سوی دین خداوند دعوت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون به تفسیر آیات 33 تا 35 سوره مبارکه فصلت پرداخت و گفت: دعوت به سوی خداوند، عمل صالح و اعلام موضع در زمینه پایبندی به اعتقادات الهی از ویژگی های بارز بندگان شایسته خداوند به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه انسان باید سخن حق بر زبان جاری کرده و حق گرایی را در عمل خود نشان دهد، اظهار داشت: آنچه که اهمیت دارد، این است که انسان به سخنان خود پایبند بوده و به آنها عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با تأکید بر اینکه دعوت به سوی خداوند با عمل از دعوت با زبان مؤثرتر است، ابراز کرد: بر اساس روایات، ما باید با عمل و رفتار خود مردم را به سوی دین خداوند دعوت کنیم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مؤمن حقیقی بدی های دیگران را با نیکی پاسخ می دهد، افزود: اگر انسان بدی دیگران را با خوبی پاسخ دهد، بدون شک شخصی که بدی کرده است، شرمنده شده و از لجاجت دست می کشد.

وی تأکید کرد: تنها کسانی می توانند بدی دیگران را با خوبی پاسخ دهند که صبرپیشه بوده و بهره های بزرگی از عقل، هوش و اندیشه برده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ صبرپیشگی در برابر بدی ها در جامعه یادآور شد: صبرپیشگی و رفتار توأم با اندیشه انس، الفت، دوستی و صمیمیت را جایگزین دشمنی و کینه توزی می کند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات