۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۰۸۵۳۴
به سوی قدس | آیت الله مدرسی یزدی:

مسلمان تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نخواهند نشست

مسلمان تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نخواهند نشست
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه ملت های اسلامی از مقاومت خسته نمی شوند، گفت: مسلمان تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نخواهند نشست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ملت روزه دار و سرافراز ایران در اوج گرمای آفتاب در راهپیمایی روز قدس شرت کردند، گفت: این حضور به دشمن اعلام می کند که ملت ایران در کنار فلسطینی های مظلوم حضور داشته، مقاومت کرده و به لطف خداوند پیروز می شوند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان باید بدانند که ملت های اسلامی از مقاومت کردن خسته نمی شوند و تا آخرین لحظه عمرشان مقاومت خواهند کرد.

آیت الله مدرسی یزدی تأکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس از عظمت بسیار بالایی برخوردار است و امروز با توجه به اینکه امروز توطئه های استکبار و دشمنان بیشتر شده است، از اهمیت بالاتری نیز برخوردار شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: پیام این راهپیمایی عظیم برای دشمن این است که ملت های مسلمان تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نخواهند نشست.

وی گفت: بدون شک پیروزی از آن امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین خواهد شد و خداوند با یاری مردم مظلوم فلسطین شر دشمنان را به خودشان باز خواهد گرداند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات