۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۰۸۷۲۳
امام جمعه مهران:

مقاومت و مبارزه با استکبار سیره امام راحل است

مقاومت و مبارزه با استکبار سیره امام راحل است
امام جمعه مهران گفت: خط و راه امام بسیار روشن است و ما در جای جای کلمات نورانی معماری کبیر انقلاب مقاومت و مبارزه با استکبار و ظالمان را مشاهده می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام سید عبدالله امینی، امام جمعه شهرستان مهران، امروز در دیدار با فرماندار و مسؤولان فرمانداری مهران اظهار داشت: امام راحل قهرمان جهاد اکبر و اصغر بودند.

وی افزوذ: ریشه مبارزات امام خمینی(ره) علیه طاغوت و ستم استکبار جهانی ریشه در عمق شناخت وی از دشمنان اسلام داشت.

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد: از صفات بارز و مهم بنیانگذار انقلاب اسلامی عدم توجه به قدرت های جهانی بود.

امام جمعه شهرستان مهران عنوان داشت: عده ای در تلاش هستند تا خط امام را تحریف کرده و از این طریق به منافع خود برسند که این مساله از سم مهلک تر است.

وی ادامه داد: خط و راه امام بسیار روشن است و ما در جای جای کلمات نورانی معماری کبیر انقلاب مقاومت و مبارزه با استکبار و ظالمان را مشاهده می کنیم.

حجت الاسلام امینی ابراز کرد: شخصیت امام راحل بسیار بلند است و بی تردید ایشان از شناخته شده ترین رهبران سیاسی و دینی در قرن و عصر حاضر است.

وی اضافه کرد: ارتباط عمیق حضرت امام خمینی(ره) با مردم بر کسی پوشیده نیست و همواره خود را خادم مردم و سرباز خدا عنوان می کردند.

این مدرس حوزه در ادامه سخنان خود به رفع مشکلات شهرستان مهران پرداخت و بیان داشت: مهران هر ساله میزبان زائران و عاشقان ابی عبدالله است و باید تلاش کرد تا مشکلات را در این شهرستان به حداقل رساند./879/پ310/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات