۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۰۸۹۰۵
از سوی مدرسه ولی عصر اهواز؛

ارتقای کیفیت طرح بدرقه تا بهشت مورد توجه قرار می‌گیرد

ارتقای کیفیت طرح بدرقه تا بهشت مورد توجه قرار می‌گیرد
حجت الاسلام موسوی فرد گفت: ارتقای کیفیت طرح بدرقه تا بهشت از سوی مدرسه، ولی عصر (عج) اهواز پیگیری می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ظهر امروز، جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام حسین موسی پور، عضو شورای شهر اهواز و محمودی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز با طلاب طرح «بدرقه تا بهشت و نسیم بهشت» در حوزه سفیران هدایت، ولی عصر (عج) اهواز برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سید جعفر موسوی فرد، مدیر مدرسه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز، با بیان اینکه طرح بدرقه تا بهشت و نسیم بهشت بیش از یک سال با همکاری سازمان آرامستان‌های اهواز در بهشت آباد برگزار می‌شود، اظهار داشت: دوره‌های بدو و ضمن خدمت برای طلاب شرکت کننده در طرح برگزار می‌شود و در این دوره‌ها امور شرعی مربوط به نظارت بر غسل، نماز میت، تلقین، همدردی و صحبت با خانواده متوفی آن بصورت علمی از سوی مدرسه در حال انجام است.

مدیر مدرسه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز با تأکید بر ضرورت ارتقای طرح ادامه داد: پیش از اجرای طرح بدرقه تا بهشت هیچکدام از امور بیان شده بصورت علمی و دقیق انحام نمی‌شد، اما اکنون در مدرسه مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه حجت الاسلام حسین موسی پور، عضو شورای شهراهواز با تأکید بر ضرورت ادامه یافتن طرح بدرقه تا بهشت بیان داشت: طرح‌های فرهنگی در سطح کلانشهر اهواز باید افزایش پیدا کند؛ از سوی دیگر هر جا خط شکنی در مسائل فرهنگی وجود دارد نام حوزه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز خوش می‌درخشد.

عضو شورای شهر اهواز تأکید کرد: خوش درخشیدن نام مدرسه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز نشان از پویایی، نشاط و کارکرد مجموعه دارد.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به طرح «پارک نو بهارعلوی» در ایام عید نوروز افزود: در این طرح ۱۵ برنامه متنوع از قبیل غرفه کودک، مشاوره خانواده، چند رسانه ای، نمایش عروسکی و ارائه مفاهیم دینی در پارک‌های اهواز برگزار شد که در این طرح نیز حضور طلاب متخصص مدرسه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز قابل توجه است.

همچنین محمودی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز  ضمن تقدیر و تشکر از حوزه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز، گفت: در ابتدا تصور بر عدم موفق بودن طرح است، اما پس از همکاری با حوزه سفیران، ولی عصر اهواز، طرح با قوت و با کیفیت ادامه پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: در سال دوم طرح باید بتوانیم کیفیت کار فرهنگی در بهشت آباد را ارتقا دهیم.

در پایان جلسه مقرر شد تا هیأت اندیشه ورز حوزه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز موضوع ارتقای طرح بدرقه تا بهشت را پیگیری کند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات