۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۰۸۹۲۸
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

رفتار امروزی برخی مسؤولان سنخیتی با خط امام و رهبری ندارد

رفتار امروزی برخی مسؤولان سنخیتی با خط امام و رهبری ندارد
نماینده خبرگان با بیان اینکه برخی مسؤولان در جهت خلاف مسیر خط امام و رهبری در حال حرکت هستند، گفت: رفتار امروزی برخی مسؤولان سنخیتی با خط امام و رهبری ندارد.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند که جمهوری اسلامی باید در امتداد خط و مرام امام خمینی(ره) حرکت کند، گفت: رهبر معظم انقلاب کاملاً در مسیر امام راحل قرار داشته و اهداف عالیه ایشان را بدون ذره ای انحراف دنبال می کنند.

وی با تأکید بر اینکه خط امام رو رهبری واحد است، اظهار داشت: امروز همه افراد جامعه به ویژه مسؤولان باید بدانند که با تبعیت از ولایت فقیه و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری در مسیر امام خمینی(ره) قرار گرفته و پیرو حقیقی ایشان محسوب خواهد شد.

آیت الله توکل با بیان اینکه زهد و ساده زیستی یکی از صفات بارز امام راحل بود، عنوان کرد: زندگی امروزی برخی مسؤولان از فرهنگ ساده زیستی که مورد تأکید امام خمینی(ره) بود، فاصله بسیاری دارد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی مسؤولان نه تنها در خط امام و رهبری قرار ندارند، بلکه در مسیر خلاف آن در حرکت هستند، عنوان کرد: رفتار امروزی برخی مسؤولان سنخیتی با خط امام و رهبری ندارد.

وی با بیان اینکه تجمل گرایی و اشرافی گری سبب شده است برخی مسؤولان نتوانند درد فقر و نداری مردم را درک کنند، تصریح کرد: امروز برخی مسؤولان نمی دانند و نمی توانند درک کنند که اگر قیمت و نرخ مواد غذایی نوسان داشته باشد، زندگی بسیاری از اقشار آسیب پذیر جامعه مختل می شود.

آیت الله توکل تأکید کرد:از آن جهت که برخی مسؤولان درد فقر و گرسنگی را نچشیده اند، نمی توانند مشکلات معیشتی مردم را نیز به خوبی درک کنند؛ در حالی که بر اساس مبانی دینی، شخص مسؤول باید خود را در تراز فقیرترین مردم قرار دهد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به شاخصه های پیروان حقیقی امام راحل گفت: مردم فهیم ایران دیگر فریب شعارها و ادعاهای برخی افراد را نمی خورند، زیرا می دانند ملاک پیروی یک شخص از امام خمینی(ره)، میزان عمل او به سیره ایشان است.

وی عنوان کرد: مردم مرد میدان عمل می خواهند و شعارها و ادعاهای برخی مسؤولان دیگر نمی تواند بر چهره ناکارآمدشان سرپوش بگذارد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات