۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۰۹۳۹۱
به همت مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی؛

آزمون تافل عربی ویژه طلاب المصطفی برگزار می شود

آزمون تافل عربی ویژه طلاب المصطفی برگزار می شود
آزمون تافل عربی ویژه طلاب دارای کد آموزشی المصطفی به همت مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی برگزار می شود.

سیدعلی نظرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری آزمون تافل عربی از سوی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی خبر داد و گفت: این آزمون ویژه طلاب دارای کد آموزشی از المصطفی است.

کارشناس بخش عربی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی ادامه داد: طلاب علاقه مند به نام نویسی در آزمون تافل عربی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی می توانند تا 28 خرداد ماه هر روز از ساعت 8 تا 12 به مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی واقع در خیابان صفائیه روبه روی کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی اتاق 208 مراجعه کنند.

نظر پور با اشاره به مدارک لازم برای نام نویسی در آزمون تافل عربی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی اظهار کرد: اصل پاسپورت و کارت المصطفی برای طلاب غیرایرانی، شناسنامه، کارت ملی و کارت هوشمند طلبگی و پرداخت 120 هزار تومان برای طلاب ایرانی و 70 هزار تومان برای طلاب غیر ایرانی از مدارک لازم برای نام نویسی در این آزمون تافل عربی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون تافل عربی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی پنج شنبه 30 خردادماه در مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی برگزار می شود و حداقل نمره قبولی در آزمون نیز 60 است.

کارشناس بخش عربی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی المصطفی ادامه داد: در صورت کسب نمره قبولی، به شرکت کنندگان در این آزمون مدرک تافل از سوی جامعه المصطفی العالمیه اعطا خواهد شد./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات