۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۰۹۳۹۸
به همت مؤسسه آموزش عالی خاتم النبیین؛

دوره آشنایی با کلام و ادیان برگزار می شود

دوره آشنایی با کلام و ادیان برگزار می شود
دوره های مقدماتی آشنایی با کلام و ادیان به همت مؤسسه آموزش عالی خاتم النبیین ویژه برادارن طلبه برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفری منش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره های مقدماتی آشنایی با کلام و ادیان به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النبیین خبر داد و گفت: این دوره ها شامل مسیحیت، تصوف، وهابیت، عرفان های نوظهور، بهائیت و زرتشت است.

مسؤول امور اجرایی معاونت آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النبیین در زمینه شرایط نام نویسی در دوره های مقدماتی آشنایی با کلام و ادیان گفت: برای شرکت در این دوره ها شرایط خاصی در نظر گرفته نشده است و صرف طلبه بودن برای شرکت در این کلاس ها کفایت می کند.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری دوره های آشنایی با کلام و ادیان گفت: این دوره ها از شنبه تا سه شنبه عصرها ساعت 17 تا 20 در مؤسسه آموزش عالی خاتم النبیین واقع در خیابان صفائیه، کوچه 37، پلاک 21 به مدت دو ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفری منش خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به نام نویسی در این دوره ها می توانند جهت نام نویسی با در دست داشتن برگه ارزیابی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم به مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النبیین مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 17 تا 21 با شماره 8-37121417 و 09129173682 تماس بگیرند./1324/ت302/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات