۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۰۹۴۳۷
حجت الاسلام سلیمی در گفت وگو با رسا:

وزارت خارجه و ارشاد نسبت به برگزاری پارتی مختلط سفارت انگلیس پاسخگو باشند

وزارت خارجه و ارشاد نسبت به برگزاری پارتی مختلط سفارت انگلیس پاسخگو باشند
نماینده مجلس از حضور برخی نمایندگان در ضیافت افطار سفارت انگلیس خبر داد و گفت: وزارت خارجه و ارشاد نسبت به برگزاری پارتی مختلط سفارت انگلیس پاسخگو باشند.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص تحرکات اخیر سفارت انگلیس در ایران، گفت: عکس‌هایی از مراسم افطار سفارت انگلیس در سال گذشته به دست نمایندگان مجلس رسیده حاکی از حضور برخی نمایندگان مجلس شورای در آن ضیافت است.

وی ادامه داد: بنده شایعات اخیر را مبنی بر اینکه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یک پارتی مختلط حضور داشته‌اند را تکذیب می‌کنم و تنها حضور برخی از نمایندگان مجلس، مربوط به ضیافت افطار سال قبل است.

وی با تشریح اتفاقات رخ داده در پارتی مختلطی که بانی آن سفارت انگلیس بوده است، بیان داشت: متاسفانه در ماه مبارک رمضان حرمت‌ها شکسته شده است و یک پارتی مختلط با وضعیت بسیار زننده آن هم از سوی سفارت انگلیس برگزار شده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای در پاسخ به این سوال که چه کسانی در این مراسم پارتی حضور داشته‌اند، عنوان داشت: برخی از کارکنان سفارتخانه‌های مختلف و جمعی از هنرمندان داخل کشور در این مراسم مختلط حضور پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت «امور خارجه» و «فرهنگ و ارشاد اسلامی» باید پاسخگو باشند که اولا چرا چنین مراسماتی در کشور ما برگزار می‌شود؛ ثانیا چرا عده‌ای به اصطلاح هنرمند در چنین مراسماتی حضور پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام سلیمی در پایان، گفت: بنده تصویری از یک فکس را در اختیار دارم که بر اساس آن؛ سفارت انگلیس برخی از تاجران کشور ما را برای حضور در مراسم جشن تولد «ملکه انگلیس» دعوت کرده است. /۸۵۶/
ارسال نظرات