۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۰۹۶۲۹
محمود بهمنی:

قیمت‌های موجود در جامعه واقعی نیست

قیمت‌های موجود در جامعه واقعی نیست
بهمنی گفت: قیمت‌های موجود در جامعه واقعی نیست و همین امر موجب شده است تا شاهد فسادهای اقتصادی باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود بهمنی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برگزار شد، با اشاره به اینکه بعضی از پروژه‌های ما بیش از ۱۰ سال است که به‌صورت نیمه‌تمام مانده است، اظهار کرد: درگذشته اعتبارات خوبی داشتیم ولی پیشرفت فیزیکی کاملی نداشتیم.

وی بابیان اینکه امیدواریم این پروژه‌ها در سال جدید تکمیل شود، گفت: راه‌اندازی مترو کرج - هشتگرد نیازمند بودجه است که این امر می‌تواند به کاهش بار سنگین ترافیک کمک کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پروژه‌ها بر اساس اولویت به بهره‌برداری برسد، گفت: در کشور نیاز به بانک اطلاعات آماری داریم.

بهمنی با تأکید بر اینکه امروز ضعف آماری داریم، اضافه کرد: باید به دنبال ثبات نرخ ارز برویم تا سرمایه‌گذار برای شروع کار اطمینان داشته باشد.

وی در ادامه همچنین گفت: قیمت‌های موجود در جامعه واقعی نیست و همین امر موجب شده است تا شاهد فسادهای اقتصادی باشیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر ۵۰ درصد از یارانه‌ها را به قشر ضعیف و کم‌بضاعت تعلق گیرد موضوع آسیب‌های ناشی از فقر کاهش چشم‌گیری خواهد داشت.

بهمنی بیان کرد: فرار مالیاتی از دیگر مشکلات حوزه اقتصادی است که با تشکیل و راه‌اندازی بانک اطلاعات می‌توان از رشد این معضل جلوگیری کرد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات