۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۰۹۶۳۴
نماینده مجمع طلاب کازرون و نورآباد ممسنی:

امام جمعه کازرون نسبت به معیشت طلاب دغدغه‌مند بود

امام جمعه کازرون نسبت به معیشت طلاب دغدغه‌مند بود
حجت الاسلام شریفی‌ اصل گفت: یکی از مسائل مهمی که امام جمعه کازرون نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشت، عنایت ویژه وی نسبت به طلاب نیازمند بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سجاد شریفی‌ اصل نماینده مجمع طلاب کازرون و نورآباد ممسنی، بیان کرد: از ویژگی‌های شاخص و مهم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند روحیه جهادی ایشان بود، ایشان در زمانی که در قم حضور داشتند و پس از آن در زمانی که به‌عنوان امام جمعه کازرون انتخاب شدند برای خدمت به مردم روحیه‌ای کاملاً جهادی داشتند و این مطلب در سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و دیگران به‌وضوح مشاهده می‌شود.

نماینده مجمع طلاب کازرون و نورآباد ممسنی افزود: نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که امام جمعه شهید شهر کازرون نسبت به برگزاری محافل معنوی و به‌ویژه ایام عزای اهل‌بیت(ع) اهتمام ویژه‌ای داشتند و در این ایام در خطبه‌های نماز جمعه نیز اقامه عزا کرده، ذکر مصیبت خوانده و خود نیز بسیار اشک می‌ریختند.

وی با بیان اینکه امام جمعه شهید کازرون همواره معین و یاور فقرا بود تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند نسبت به برگزاری ایام فاطمیه نیز توجه خاصی داشته و می‌توان گفت که ایشان طلایه‌دار ایام فاطمیه در شهر کازرون بودند.

نماینده مجمع طلاب کازرون و نورآباد ممسنی تشریح کرد: یکی از مسائل مهمی که امام جمعه شهید کازرون نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشت اما کمتر به آن اشاره شده است، عنایت ویژه ایشان نسبت به طلاب نیازمند خواهر و برادر بود، حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند نسبت به معیشت طلاب خواهر و برادر دغدغه‌مند بودند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات