۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۰۹۷۰۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

نقش انگلیس خبیث در شکل گیری اسرائیل کودک کش

نقش انگلیس خبیث در شکل گیری اسرائیل کودک کش
حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با بیان اینکه امروز آمریکا بزرگ‌ترین مظهر شرک است، گفت: محور تقوا اجتناب از شرک و طاغوت است و امروز آل سعود همراه و همگام با شرک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، شب گذشته در مسجد غدیر گفت: هیچ امتی مانند مسلمانان در میانشان برادر کشی وجود ندارد.

وی افزود: همچنین هیچ امتی مانند مسلمانان برادر و هم کیشان خودشان را به کفرورزی متهم نمی کنند و همین امر موجب خواری، مشقت و سختی مسلمانان جهان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی ادامه داد: یکی از راه های حل این مشکل روشنگری و آگاه سازی مسلمانان است، مسلمانان می توانند با گفتگوی صمیمانه با یکدیگر سخن بگویند و مجادله کنند تا این معضل را از بین ببرند؛ 96 سال پیش وهابیون به قبرستان بقیع حمله کردند حتی می خواستند قبر مبارک پیامبر اکرم(ص) را نیز تخریب کنند اما موفق نشدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه وهابیت بارگاه و ضریح برای قبور متبرکه را از مظاهر شرک می داند، اظهار داشت: وهابیت شیعه را کافر می داند، داعش در امتداد جریان وهابیت است و بر اساس همان تفکر کافر بودن شیعیان در عراق و شام قتل مردان شیعه و کنیز شدن آنان را واجب اعلان کردند.

وی ادامه داد: داعش یک جریان بسیار خطرناک و منحرفی است که حتی امروز در تهران یار و نیرو دارد و در ایران به صورت آتش زیر خاکستر است، آنان با مباحث شرک همچنان به یارگیری خود ادامه می دهند، از این رو مساجد، روحانیت و مداحان باید در زمینه مباحث شرک برای مردم بسیار سخن بگویند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با بیان اینکه هیچ موضوعی مانند موضوع شرک در قرآن کریم مورد توجه خداوند قرار نگرفته است، ابراز کرد: دو موضوع شرک و ظلم در قرآن کریم بسیار بحث شده است؛ انبیای الهی نیز برای مبارزه با ظلم و شرک مبعوث شدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با استناد به کلام الهی مبنی بر اینکه شرک همه اعمال انسان را نابود می کند، گفت: امروز وهابیت شیعیان را متهم به شرک کرده و این تفکر را به نیز جهان صادر می کنند؛ شرک در مقابل توحید قرار دارد؛ بنابراین مسلمانان اهل سنت و شیعیان باید در برابر هم بنشینند و در زمینه توحید و شرک با هم سخن بگویند.

وی ادامه داد: سید قطب می گوید اگر شما می خواهید با شرک مبارزه کنید باید کاخ های ظلمت و تاریکی حاکمان را نابود کنید نه اینکه به تخریب قبور دست بزنید؛ امروز کاخ سفید مرکز شرک است، اکثر اهل سنت تفکر وهابیت را قبول ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با بیان اینکه انگلیس خبیث افکار و باورهای باطل ابن تیمیه را احیا کرد و وهابیت را بوجود آورد، ادامه داد: غده سرطانی اسرائیل را انگلیسی ها بنا نهادند، آمریکا و اسرائیل هر دو نوچه و نوکر انگلیس هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: قرآن کریم به مسلمانان تاکید می کند که از طاغوت اطاعت نکنید و به جنگ با آنان بروید؛ اما آل یهود به جنگ با طاغوت نمی رود بلکه به جنگ با قبور می رود و با آمریکا دست می دهد تا مسلمان کشی کند.

وی در پایان با بیان اینکه طاغوت برخلاف فرمان الهی عمل می کند، خاطرنشان کرد: محور تقوا اجتناب از طاغوت است، امروز آمریکا بزرگ ترین مظهر شرک است، مسلمانان باید به جنگ با او بروند نه اینکه با برادر کشی تصور کنند در حال مبارزه با شرک هستند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات