۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۰۹۷۶۲
رییس کل دادگستری استان زنجان:

دستگاه قضایی از رونق تولید حمایت می کند

دستگاه قضایی از رونق تولید حمایت می کند
حجت الاسلام صادقی حمایت از تولید و اشتغال را وظیفه دستگاه قضایی دانست و گفت: دستگاه قضایی باقدرت از رونق تولید حمایت و با فساد اقتصادی مبارزه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان ابهر، با اشاره به این موضوع که انسان دو نوع قدرت یکی قدرت شخصی و دیگری به‌واسطه مسئولیت پیدا می‌کند و این قدرت در مسئولیت در جایگاه خطیر قضاوت و مسند کارگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک قدرت مضاعف تلقی می‌شود، افزود: اگر این قدرت مسئولیت برای خدمت به خلق خدا باشد یک سعادت و سروری است برای صاحب قدرت، اما اگر استفاده ناصحیح شود شقاوت و خسران برای شخص خواهد بود که همه بایستی به این مقوله دقت و اهتمام داشته باشند.

وی بابیان اینکه حل مشکلات و باز کردن گره‌ها ی مردم یک توفیق الهی است، اظهار داشت: حرکت در این مسیر با استمداد از قرآن، اهل‌بیت (ع) و نماز خصوصاً در مسند قضا و قضاوت باید سرلوحه همکاران و مسئولین قضائی استان باشد، چراکه حکم قاضی فصل الخطاب است و جایگاه قضاوت، جایگاهی بسیار حساس و بالا است.

رییس‌کل دادگستری استان زنجان در ادامه خطاب به رئیس جدید دادگستری شهرستان ابهر، گفت: در عین حفظ شأن و استقلال دستگاه قضائی همکاری، مشورت و تعامل با سایر دستگاه‌ها خصوصاً شورای تأمین برای اتخاذ تصمیمات مؤثر در جهت خدمت به مردم به عمل آید چراکه برکت و توفیق در کارهای جماعت است.

حجت الاسلام صادقی نیا رکی حمایت از تولید داخلی و اشتغال را از وظایف مهم دستگاه قضائی برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضائی باقدرت از رونق تولید حمایت و با فساد اقتصادی مبارزه می‌کند و واحدهای تولیدی که بَنا به مشکلاتی تعطیل شده‌اند باید به چرخه تولید و فعالیت برگردند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات