۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۰۹۸۵۶
آیت‌الله طبرسی:

مذاکره با آمریکا یک اشتباه استراتژیک است

مذاکره با آمریکا یک اشتباه استراتژیک است
امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه رهبری روح امیدواری در کشور را افزایش داده است، گفت: مذاکره با آمریکا یک اشتباه استراتژیک است که نباید رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز مرکز مازندران با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اسلامی، اظهار کرد: برای ملت ما این سفر اهمیت چندانی ندارد، زیرا مسائل دیگر ارجحیت دارد.

وی تصریح کرد: آمریکا طی سالیان مختلف فلاکت و تحقیر و بدبختی را برای کشور ژاپن فراهم کرده است، اما مسؤولان ژاپنی هیچ زمانی مقابل زورگویی و استبداد آمریکایی‌ها ایستادگی نکردند و در زمانی که ایران اسلامی درحال مقابله با کفر و الحاد جهانی است با نامه‌ای از سوی ترامپ قصد واسطه‌گری دارد درحالی که این نامه و پیغام ذره‌ای ارزش برای ما ندارد.

امام جمعه ساری افزود: هرکجا که ملت عزیز ایران ایستادگی خود را نشان داد و رهبر معظم انقلاب ما را برای این ایستادگی تشویق کرد، شاهد بودیم که امریکایی‌ها خوب بلدند عقب‌نشینی کرده و از صحبت‌های گذشته خود برگردند، راه نجات از تحریم هم عمل به همین نگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اضافه کرد: آنچه به نفع کشور است این است که توانایی‌های داخلی و عزم و همت جوانان در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار بگیرد.

آیت الله طبرسی با تأکید بر اینکه رهبری روح امیدواری در کشور را افزایش داده است، ادامه داد: مذاکره با آمریکا یک اشتباه استراتژیک است که نباید رخ دهد.

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملت است و با این مقاومتی که در مقابل بی‌رحمی‌های دشمنان داشته‌ایم، موفق شده‌ایم. قبلا تنها بودیم اما امروز فراتر از مرزها کشورهای دیگری در مقاومت با ما همراه و هم صدا شده‌اند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات