۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۰۹۹۷۸
حجت الاسلام صالحی:

طلاب به انقلابی بودن خود افتخار می کنند

طلاب به انقلابی بودن خود افتخار می کنند
حجت الاسلام صالحی با بیان این که طلاب به انقلابی بودن خود افتخار می کنند، گفت: حوزه و روحانیت با نگاه انقلابی است که می توانند به حیات علمی و عملی خود ادامه دهند.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تلاش دشمن در جهت تضعیف روحیه انقلابی حوزویان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طلاب و روحانیان به انقلابی بودن خود افتخار می کنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی، نهضتی برخاسته از متن حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه و روحانیت و انقلاب اسلامی هیچ گاه جدای از هم نبوده و مکمل یکدیگر هستند.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که طلاب و روحانیان به انقلابی بودن خود افتخار می کنند، بیان داشت: حوزه و روحانیت با نگاه انقلابی است که می توانند به حیات علمی و عملی خود ادامه دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب با ورود به حوزه های علمیه سرباز حضرت ولیعصر(ع) می شوند، خاطرنشان کرد: حوزویان در کنار آموختن علم دین باید در جهت بهره گیری و تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نیز تلاش کنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب همواره به دنبال از بین بردن آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب بوده اند، بیان داشت: به کار بردن تعابیری چون «آخوند حکومتی» تنها با هدف دور کردن طلاب و روحانیان از آرمان های اصیل انقلاب صورت می گیرد.
 
حجت الاسلام صالحی با هشدار نسبت به تلاش های جریان های منحرف و خطرناک در حوزه بر ضرورت تقویت بصیرت در میان طلاب و حوزویان به منظور مقابله با این جریان های منحرف تأکید کرد و افزود: نباید بگذاریم فضای حوزه به محلی امن برای تاخت و تاز برخی جریان های منحرف تبدیل شود.
 
وی با بیان این که حوزه و انقلاب مسیری مشخص و یکسان دارند، خاطرنشان کرد: حوزه به عنوان مادر انقلاب اسلامی همواره در دفاع از آرمان های اصیل انقلاب گام برداشته و طلاب و روحانیان تنها در مسیر انقلاب حرکت می کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، عزت امروز روحانیت را به برکت امام زمان(عج)، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود، روحانیت نمی توانست امروز این گونه نقشی اثرگذار در جامعه ایفا کند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات