۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۱۰۱۱۶
حجت الاسلام خوبانی:

مواضع قاطع رهبری محصول اندیشه و تفکر مقاومت است

مواضع قاطع رهبری محصول اندیشه و تفکر مقاومت است
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر به مواضع قاطعانه رهبر انقلاب در دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن با ایشان اشاره کرد و گفت: این مواضع قاطع محصول اندیشه و تفکر مقاومت است.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به مواضع قاطعانه و مستحکم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن با ایشان اشاره کرد و گفت: این مواضع قاطع محصول اندیشه و تفکر مقاومت است.
 
وی، اندیشه و تفکر مقاومت را تنها راه شکست توطئه‌های دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: ملت بزرگ ایران چهار دهه است با تکیه بر همین سلاح قدرتمند توانسته بسیاری از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران از تفکر مقاومت به عنوان یک اهرم بازدارنده در برابر توطئه‌های دشمنان یاد کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گیری از همین اهرم قوی بسیاری از موانع سخت را کنار زده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که یکی از بهترین راه‌های مقابله با زیاده خواهی‌های دشمن بهره گیری از سلاح مقاومت است، خاطرنشان کرد: سازش و معامله در برابر زیاده خواهی‌های دشمن راه غلبه بر دشمن نیست بلکه بهترین راه ایستادگی و مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع دشمن است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سازش و معامله با دشمن نتیجه‌ای جزء شکست ندارد، بیان داشت: راه پیروزی بر دشمن تنها ایستادگی و مقاومت است.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که آمریکایی‌ها باید بدانند که ملت بزرگ ایران اهل سازش و معامله با کسی نیستند، تصریح کرد: این ملت بزرگ و صاحب اندیشه، در مسیر دستیابی به آرمان‌های اصیل انقلاب جانفشانی‌های بسیاری انجام دادند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که امروز اندیشه و تفکر مقاومت به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از کشور‌ها گسترش یافته است، گفت: این اندیشه ناب به برکت انقلاب اسلامی در حال گسترش و جهانی شدن است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه پیشرفت کشور مذاکره با آمریکا نیست، خاطرنشان کرد: کسانی که همواره زمزمه مذاکره بر لب دارند باید بدانند که تنها یک راه برای برون رفت کشورمان از مشکلات اقتصادی وجود دارد و آن هم بهره گیری از ظرفیت داخلی است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات