۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۱۰۱۱۸
حجت الاسلام سلیمانی:

طرح موضوع مذاکره مجدد با هدف کاهش اقتدار ایران در منطقه است

طرح موضوع مذاکره مجدد با هدف کاهش اقتدار ایران در منطقه است
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر گفت: طرح موضوع مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی از سوی مقامات آمریکایی تنها با هدف کاهش اقتدار ایران اسلامی صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام محمد صادق سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به طرح موضوع مذاکره از سوی مقامات مقامات آمریکا در شرایط فشار حداکثری اقتصادی، گفت: کارنامه آمریکایی ها در چهار دهه اخیر سرشار از دروغ و حیله است.
 
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که آمریکا در حالی ایران اسلامی را تهدیدی برای جهان و منطقه می‌داند که خود بزرگترین تهدید جهانی است، خاطرنشان کرد: شعله ور شدن جنگ در خاورمیانه نتیجه سیاست های استکباری آمریکایی ها است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید‌های آمریکا سکوت نخواهد کرد، بیان داشت: ایران اسلامی به کوچکترین تهدیدی از سوی نیرو‌های متخاصم پاسخ قاطع و کوبنده خواهد داد.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها در حالی دم از مذاکره مجدد با ایران اسلامی می‌زنند که هر روز بر تعداد تحریم‌ها علیه این ملت می‌افزایند، افزود: هیچ انسان آزاده و عاقلی با چنین کشور ظالمی مذاکره نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که طرح موضوع مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی تنها با هدف کاهش اقتدار ایران اسلامی صورت می‌گیرد، گفت: امروز قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران عامل بازدارنگی کشورمان در برابر تهدیدات دشمن است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند راه حل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها مذاکره با آمریکا نیست، افزود: بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم داخلی و اعتماد به نقش جوان ظرفیت ارزشمندی برای برون رفت از مشکلات است.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها با طرح موضوع مذاکره می‌کوشند تا مسائل جدید دیگری را به کشورمان تحمیل کنند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز بار‌ها تأکید کردند، ایران اسلامی در موضوع دفاعی و نظامی با هیچ کشوری مذاکره و صحبت نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام سلیمانی با تأکید براین که شکی وجود ندارند که آمریکا مهم‌ترین و تنها‌ترین عامل بی ثباتی در منطقه خاورمیانه است، بیان داشت: آمریکایی‌ها به جای اتهام زنی‌های واهی به جمهوری اسلامی ایران، منطقه را ترک کند تا آرامش و امنیت به این منطقه بازگردد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات