۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۱۰۱۲۰
امام جمعه موقت تهران:

ولنگاری فرهنگی نتیجه بی توجهی مسؤولان و رهاسازی فضای مجازی است

ولنگاری فرهنگی نتیجه بی توجهی مسؤولان و رهاسازی فضای مجازی است
آیت الله صدیقی ولنگاری فرهنگی را نتیجه رها سازی فضای مجازی دانست و گفت: حجاب نشانه استقلال فرهنگی، هویت دینی و اصالت ملی است.

آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درخصوص ضرورت عفاف و حجاب، گفت: حجاب و عفاف دارای دو بعد است.

وی افزود: نخست اینکه نص صریح قرآن کریم است تا احکام اسلام اجرا شود؛ بنابراین هر مسلمانی وظیفه دارد در اجرای حکم الهی از خود همت و غیرت نشان دهد.

آیت الله صدیقی در ادامه بیان داشت: امروز دشمنان با تحمیل بدحجابی می خواهند این حکم الهی نادیده گرفته شود لذا کسانی که تن به بدحجابی می دهند به نوعی عامل دشمن هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه زنان ایرانی پیش از اسلام محجبه بودند و چادر بر سر می کردند، ادامه داد: امروز کسانی که حتی دین ندارند اما دارای ملیت، هویت و استقلال ایرانی هستند به امر عفاف و حجاب اهتمام ویژه دارند.

وی با تاکید بر اینکه چادر جزء افتخارات ایرانی و بدحجابی تحمیل دشمن است، گفت: نتیجه ولنگاری فرهنگی همین شبکه های مجازی است که بدون مدیریت و نظارت مسؤولان ذی ربط ولنگاری را در کشور رواج می دهند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه حجاب برای زن عزت، سنگر، دژ و کرامت است، خاطرنشان کرد: حجاب نشانه استقلال فرهنگی، هویت دینی و اصلالت ملی است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات