۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۶۱۰۴۱۱
سردار غیب پرور:

خود را متعهد به پیگیری مشکلات سیل زدگان می‌دانیم

خود را متعهد به پیگیری مشکلات سیل زدگان می‌دانیم
سردار غیب پرور با بیان اینکه خود را متعهد به پیگیری مشکلات سیل زدگان می‌دانیم، گفت: ان شاءالله کمک‌های صورت گرفته از سوی بسیج برای سیل زدگان انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار غیب پرور، رییس سازمان بسیج مسضعفین، عصر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن ابراز خوشحالی از چنین دیداری پس از انتصاب به نمایندگی، اظهار داشت: در این دیدار مسائل مختلفی از جمله بحث سیل مطرح شد و پیگیری‌های صورت گرفته برای حل معضل سیل زدگان بیان گردید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در بازدید از مناطق مختلف دشت آزادگان جلسات بسیار خوبی با سران عشایر برگزار شد، افزود: در ادامه به عین دو رسیدیم البته برای بازدید از عین دو انگیزه بسیاری داشتم و در صدد بودم تا تشکر و قدردانی بی شماری از اهالی متدین به ویژه جوانان منطقه در ایام سیل داشته باشم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حضور پرشور و رشادت‌های جوانان منطقه عین دو در ایام سیل برای من یک خاطره شد، گفت: در رسیدگی به سیل زدگان از برنامه تعیین شده عقب نیستیم و در روز‌های آینده ۹ جلسه با سپاه‌های چندین استان که معین خوزستان هستند، خواهیم داشت.

سردار غیب پرور با بیان اینکه تا فردا در خوزستان حضور خواهیم داشت، بیان داشت: در بحث سیل زدگان صحبتی با استاندار داشتیم تا ان شاءالله در روز‌های آینده مشکلات سیل زده‌ها در اسرع وقت پایان یابد.

وی با بیان اینکه خود را متعهد به پیگیری مشکلات سیل زدگان می‌دانیم، خاطرنشان کرد: ان شاءالله کمک‌های صورت گرفته از سوی بسیج انجام خواهد شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات