۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۱۰۶۵۶
امام جعمه خرم آباد:

دهه کرامت دهه دمیدن روح مقاومت در جامعه است

دهه کرامت دهه دمیدن روح مقاومت در جامعه است
نماینده ولی فقیه در لرستان دهه کرامت را دهه دمیدن روح مقاومت در جامعه عنوان کرد و گفت: ستاد دهه کرامت باید با استفاده از ظرفیت ها برنامه های عمومی در این ایام ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حرکت حضرت فاطمه(س) مسأله ثبات قدم در مسیر ولایت است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت دهه دمیدن روح عطوفت و مقاومت در جامعه است، افزود: امروز این موضوع دهه کرامت را برای ما مهم جلوه می می دهد، مسأله مهم و راهبرد ما در تحولات جامعه راهبرد مقاومت است، ما نه اهل جنگ هستیم و نه اهل سازش و تسلیم، آمریکا و دشمنان ما نمی خواهند بفهمنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه سیره اهل بیت عصمت و طهارت سیره مقاومت بوده است، ادامه داد: دهه کرامت روح مقاومت را بین مردم به وجود می آورد، مقاومت در مسیر ولایت و در مسیر اهداف سیره اهل بیت(ع) برای نشان دادن محبت را به ارمغان می آورد.

کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی عظیم در اجرای برنامه های دهه کرامت هستند

وی با تأکید بر اینکه ستاد دهه کرامت باید برنامه های عمومی ارائه دهد، افزود: از پایگاه ها و ظرفیت هایی که برای اجرای برنامه های ستاد داریم باید استفاده کنیم و یکی از این ظرفیت ها کانون های فرهنگی هنری مساجد است، می توانیم 10 برنامه در 10 مسجد و در 10 نقطه اجرا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان کرد: صدا و سیما یکی دیگر از ظرفیت های ما بوده و باید در بهترین زمان برنامه شاخص و با دعوت از کارشناس شاخص سیره اهل بیت(ع) و معارف را بین مردم تبیین و بیان کنیم.

وی بر ضرورت حفظ و تقویت نشاط در مناطق سیل زده و با حفظ حریم ها و حرمت ها تأکید کرد و گفت: ستاد دهه کرامت باید برنامه ریزی کند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات