۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۱۰۹۸۷
ویژه دختران و مادران اهوازی؛

دوره تابستانه مهارتی و معارفی برگزار می‌شود

دوره تابستانه مهارتی و معارفی برگزار می‌شود
مسؤول فرهنگی مسجد جواد الائمه پادادشهر اهواز از برگزاری دوره تابستانه مهارتی و معارفی ویژه دختران و مادران اهوازی خبر داد.
حجت الاسلام دانیال اریکه، مدیر مؤسسه فرهنگی تربیتی حسنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره تابستانه ویژه دختران سوم تا ششم ابتدایی و مادران از سوی مؤسسه فرهنگی تربیتی حسنی در مسجد جواد الائمه پادادشهر خبر داد.

مدیر مؤسسه فرهنگی تربیتی حسنی گفت: این دوره از ۵ تیرماه تا ۲۰ مردادماه در حسینیه شهدای آریاشهر در سه محور ورزشی، مهارتی و معارفی برگزار می‌شود.

مسؤول فرهنگی مسجد جوادالائمه پادادشهر اهواز با بیان اینکه ثبت نام از ۲۶ خردادماه تا امروز از ساعت ۹ تا ۱۲ ادامه دارد، افزود: بنا است تا صد دختر و مادر در این دوره شرکت کنند؛ چرا که متأسفانه شاهدیم مراکز فرهنگی در مساجد در زمینه فعالیت‌های فرهنگی بسیار کم کار هستند.

حجت الاسلام اریکه بیان داشت: برنامه ریزی و چشم انداز ما شامل گروه‌های سنی دختران، مادران و به صورت کلی بانوان است که به مرور زمان برای شان برنامه‌های مرتبط با رده‌های سنی برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای نام نویسی با شماره تماس ۳۵۷۱۶۶۲۲ تماس داشته باشند، خاطرنشان کرد: در گام اول تصمیم ما بر آن شد تا از میان دختران پایه سوم تا ششم به همراه مادران شان برای شرکت در دوره تابستانه دعوت کنیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات