۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۱۱۰۱۴
مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران:

دوره آموزشی فضای مجازی و تبلیغ نوین برگزار می‌شود

دوره آموزشی فضای مجازی و تبلیغ نوین برگزار می‌شود
مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی و تبلیغ نوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم ماندانا جلالی بیان کرد: با هدف ارتقای توانمندی خواهران طلبه، دوره آموزشی فضای مجازی و تبلیغ نوین در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل امور تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به رسالت معاونت فرهنگی تبلیغی در راستای تربیت مبلغان و حمایت از آن‌ها در عرصه‌های مختلف افزود: این اداره کل در نظر دارد به منظور حضور و نقش‌آفرینی حداکثری خواهران طلبه و مبلغ در فضای مجازی دوره های آموزشی مورد نظر خود را در تابستان سال جاری برگزار کند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی فردی طلاب و تشکیل گروه‌های تبلیغ نوین دانست و تصریح کرد: حرکت از فعالیت‌ فردی به سمت فعالیت اجتماعی و گروهی یکی از اهداف مهم درنظر گرفته شده در برگزاری این دوره آموزشی است.

خانم جلالی ادامه داد: این طرح آموزشی در مرحله نخست در شش استان تهران، قم، خوزستان، یزد، اصفهان و البرز برگزار خواهد شد و در ادامه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شده برای خواهران طلبه و مبلغ سایر استان‌های تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوارهان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌روز رسانی دانش و مهارت یکی از مهم‌ترین نیازهای مبلغان است ابراز کرد: سواد رسانه و فضای مجازی، شناخت شبکه‏ های اجتماعی، اصول نگارش رسانه ‏ای، تدوینگری فیلم و مستند سازی با تلفن همراه از مهمترین عناوین در نظر گرفته شده در این دوره آموزشی است، تلاس میکنیم در اجرای این دوره آموزشی از حضور استادان توانمند و صاحب‌نظر استفاده کنیم.

مدیرکل امور تبلیغ حوزه های علمیه خواهران در پایان با اشاره به اینکه دوره آموزشی فضای مجازی و تبلیغ نوین به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: خواهران طلبه و مبلغ استان های تهران، قم، خوزستان، یزد، اصفهان و البرز جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به دفاتر فرهنگی مدارس علمیه خود مراجعه کنند./1330/ج

ارسال نظرات