۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۶۱۱۰۷۹
به همت فرهنگستان علوم اسلامی؛

دوره هستی شناسی اجتماع برگزار می شود

دوره هستی شناسی اجتماع برگزار می شود
حجت الاسلام محمدی از برگزاری دوره هستی شناسی اجتماع به همت فرهنگستان علوم اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره علمی هستی‌ شناسی‌ اجتماع خبر داد و گفت: این دوره به همت گروه فلسفه فرهنگستان علوم اسلامی در زمینه بررسی عینیت جامعه در سنت اندیشمندان غربی و فیلسوفان مسلمان برگزار می شود.

مدیر گروه فلسفه فرهنگستان علوم اسلامی در زمینه شرایط نام نویسی در دوره هستی شناسی اجتماع بیان کرد: برای نام نویسی در این دوره شرایط خاصی در نظر گرفته نشده و شرکت دراین دوره برای عموم آزاد است اما از آنجایی که مباحث فلسفی در کلاس ها مطرح می شود شرکت کنندگان بایستی مطالعاتی در زمینه فلسفه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دوره هستی شناسی اجتماع در سه پنج شنبه برگزار می شود که هفته اول نظریات اندیشمندان غربی همانند، دورکیم، هگل، مارکس، دیلتای و وبر، هفته‌دوم نظریات اندیشمندان مسلمان همانند علامه‌طباطبایی، آیت الله مصباح یزدی و شهید استاد مطهری و در هفته سوم نظریات سید منیرالدین حسینی الهاشمی مطرح خواهند شد.

حجت الاسلام علی محمدی با اشاره به زمان و شیوه نام نویسی در دوره هستی شناسی اجتماع اظهار کرد: علاقه مندان به نام نویسی در این دوره می توانند تا 12 تیرماه مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۹۸۵۲۳۴۴۲ پیامک کنند.

وی ادامه داد: دوره هستی شناسی اجتماع روزهای 13، 20 و 27 تیرماه از ساعات 9 تا 13 با حضور محمدرضا قائمی نیک و حجج اسلام علی محمدی و محمد متقیان در فرهنگستان علوم اسلامی واقع در بلوار الغدیر، کوچه ۱۰، طبقه دوم برگزار می شود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات