۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۶۱۱۱۹۷
حجت الاسلام صادقی:

پیوستگی عمیق با مردم رمز موفقیت روحانیت است

پیوستگی عمیق با مردم رمز موفقیت روحانیت است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، رمز موفقیت و پیروزی های روحانیت در طول تاریخ را پیوستگی عمیق با مردم دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران چهارشنبه شب در دیدار جمعی از مبلغان دینی شهرستان قائمشهر با اشاره به جایگاه مبلغان دینی در جامعه اسلامی، گفت: تبلیغ یکی از مهم ترین دلایل حفظ و ماندگاری دین در طول تاریخ بوده است.
 
وی با بیان این که دین و معارف الهی با همت والای عالمان دینی در طول تاریخ حفظ مانده است، افزود: اگر این تلاش ها و مجاهدت ها نبود دشمن به اهداف خود در تحریف دین دست پیدا می کردند.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که منبرهای تبلیغی و خطابه های روشنگرانه روحانیت در طول تاریخ نقش بسیار مؤثری در حفظ و گسترش دین در جامعه ایفا کرده است، بیان داشت: امروز نیز یکی از مهم ترین راه های حفظ دین، تبلیغ صحیح آن در جامعه است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که روشنگری و بصیرت افزایی روحانیت در جامعه موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان علیه دین می شود، تصریح کرد: آگاهی دادن و روشنگری روحانیت در جامعه یکی از مهم ترین عوامل شکست دشمنان در چهار دهه اخیر بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت در طول تاریخ همواره آگاه بوده و در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان با اقتدار ایستاده است، بیان داشت: امروز نیز که بیش از چهل سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد روحانیت با بصیرت و انقلابی همچون گذشته با قدرت در صحنه دفاع از دین و انقلاب حاضر است.
 
حجت الاسلام صادقی با انتقاد از کسانی که روحانیت را به راحت طلبی متهم می کنند، گفت: روحانیت در همه عرصه ها تکلیف مدارانه حضور پیدا کرده و به وظیفه و رسالت واقعی خود در برابر دین و انقلاب عمل کرده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت در جریان سیل اخیر در کشور حماسه ساز شد، بیان داشت: طلاب و روحانیان همپای سایر اقشار مختلف مردم در صحنه خدمت رسانی به مردم سیل زده حاضر شد و بار دیگر به دشمنان ثابت کرد که همواره در کنار مردم خواهد ماند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، رمز موفقیت و پیروزی های روحانیت در طول تاریخ را پیوستگی عمیق با مردم دانست و تصریح کرد: روحانیت با همراهی و وحدت مردم توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و یک نظام دینی را در این کشور پایه گذاری کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات